خرید یو پی اس برای یخچال و فریزر

خرید یو پی اس برای یخچال و فریزر

بهترین خرید یو پی اس برای یخچال و فریزر را از پویا توسعه افزار بخواهید.

 

خرید یو پی اس برای یخچال و فریزر

اصلی ترین و مهم ترین کاربرد یو پی اس، زمانیست که برق شهری قطع می شود . در هنگامی که این اتفاق رخ می هد دستگاه سریع روی خط آمده و کار خود را آغاز میکند ؛ به عبارتی دیگر نیازی نیست که دستگاه رو برای اتصال آن یا آف کنیم.

با استفاده از این ویژگی، UPS از آسیب های ناشی از زمان عدم کارکردن و یا نقص دستگاه جلوگیری می کند. بنابراین، این ابزار از خاموش شدن مداوم دستگاه های حساس جلوگیری می کند.

امروزه استفاده از یخچال فریزر در منزل و محل کار یکی از مهمترین وسایل است که مصرف برق زیادی دارد و نسبت به قطعی برق و نوسانات برق بسیار حساس است. به همین دلیل انتخاب و خرید یو پی اس برای یخچال و فریزرهای بسیار مهم است.

با استفاده از یو پی اس دیگر نیازی به دستگاه محافظ نداریم و در صورت قطع برق لوازم ضروری از جمله لپ تاپ، پکیج، کولر، سیستم ضد سرقت، دوربین مدار بسته، یخچال و … قابل استفاده است.

خرید یو پی اس باعث صرفه جویی در مصرف برق و تامین برق مورد نیاز در مواقع ضروری می شود.

همانطور که می دانید وسایل برقی برای عملکرد صحیح نیاز به ولتاژ ثابت برق شهر دارند. یخچال فریزر یکی از دستگاه های نسبتا حساس برای نوسانات برق شهری است.

هزینه بالای تعمیر موتور و کمپرسور انواع یخچال و از سوی دیگر، شرکتهای گارانتی یخچال ها در مقابل دستگاه هایی که به تثبیت کننده ها متصل نیستند ، استفاده از استابلایزر مخصوص یخچال و فریزر و یا ترانس اتوماتیک ضروری می باشند.

در همین راستا توصیه می شود برای اطمینان از ایمنی کار و جلوگیری از آسیب رساندن به یخچال یا فریزر، یک یو پی اس خریداری کنید.

زمان خرید یو پی اس به چه چیزی بایدتوجه کنیم؟

یکی از فاکتورهای مهم در انتخاب یو پی اس، باتری های یو پی اس می باشد.

در واقع باتری وسیله ای است که انرژی شیمیایی را به انرژی الکتریکی تبدیل می کند و بین دو نقطه اختلاف پتانسیل الکتریکی ایجاد می کند، بارهای الکتریکی را شارژ می کند و برق dc تولید می کند.

بهترین باتری برای دستگاه های یو پی اس، باتری های سیلد اسید و نیکل کادمیوم است. هیچ کدام از اینها نیاز به تعمیر و نگهداری ندارند. باتری های نوع اسید سیلد نیازی به سرویس و نگهداری ندارند و 12 ولت هستند. یک باتری اسیدی مهر و موم شده خوب دارای عمر مفید 5 سال است و باتری های نیکل کادمیم دارای قیمت حدود ۴ تا ۵ برابر باتری های سرب اسید می باشند که در مقابل دارای طول عمری حدودا ۱۰ سال می باشند.

همچنین به یاد داشته باشید که برای خرید یو پی اس به هر شرکت یا مجموعه ای اعتماد نکنید و علائمی که نشان دهنده اصالت محصول است را به خاطر بسپارید. اما به محض خرید از مکان های معروف و معتبر برای ، شانس داشتن یک یو پی اس بی کیفیت بسیار کاهش می یابد.

خرید یو پی اس برای یخچال و فریزر

خرید یو پی اس برای یخچال و فریزر

خرید یو پی اس برای یخچال و فریزر

کدام دستگاه ها را نمی توانیم به یو پی اس وصل کنیم؟

دستگاه یو پی اس دستگاهی است که برق دستگاه های متصل به باتری یو پی اس را در هنگام قطع برق تامین می کند. دوربین های مدار بسته، دستگاه های خودپرداز، سیستم های امنیتی و سرورها و …از دستگاه های UPS استفاده می کنند. اما وسایل و تجهیزات الکترونیکی وجود دارند که نمی توان آنها را به یو پی اس متصل کرد.

در کل دستگاهایی که دارای الکتروموتور و سیم پیچ هستند را اصلا نباید به دستگاه یوپی اس وصل کرد زیرا:

  • هزینه ها فوق العاده زیاد خواهد بود و مقرون بصرفه نخواهد شد.
  • یوپی اس برای این گونه تجهیزات جوابگو نخواهد بود.

استفاده از یو پی اس بیشتر برای یخچال اینورتری مناسب است. یو پی اس یخچال، بین منبع برق شهری و یخچال اینورتری قرار می‌گیرد و دستگاه را از آسیب‌های احتمالی که امکان دارد بواسطه مشکلات ناشی از برق به آنان وارد گردد؛ محافظت می‌نماید.

 

خرید یو پی اس برای یخچال و فریزر

خرید یو پی اس برای یخچال و فریزر

دیگر نگران قطعی برق نباشید.

یو پی اس یا منبع تغذیه بدون وقفه وسیله ایست که انرژی الکتریکی یا برق لوازم برقی شما را بطور مستمر تأمین میکند.

دیگر نگران قطع شدن برق با داشتن یو پی اس نباشید. در یو پی اس های آفلاین، هنگامی که برق هست وسایل برقی از همان برق شهر تغذیه میشوند و باتری نیز شارژ میشود. هرگاه برق قطع شود یا ولتاژ آن نامناسب باشد، یو پی اس برق متناوب 220 ولت 50 هرتز را بطور خودکار تامین میکند.

انتخاب یک یو پی اس مناسب اگر اطلاعات کافی در مورد مشتری خود و همچنین UPS ندارید، انتخاب و خرید  یو پی اس می تواند کار دلهره آور باشد. برای انتخاب صحیح می توانید با کارشناسان ما مشورت کنید تا شما را در انتخاب یو پی اس مناسب راهنمایی کنند.

برای سفارش و تعیین دقیق قیمت و زمان تحویل، با ما در شرکت پویا توسعه افزار با شماره های۸۸۳۴۳۴۰۰

 ۰۳ – ۸۸۳۴۵۶۰۱ هماهنگ نمایید.

منبع: ایسنا

 

یو پی اس – انواع یو پی اس – مشخصات انواع یو پی اس – باتری یو پی اس –

ups چیست – خرید یو پی اس – یو پی اس آنلاین – ups آنلاین – یو پی اس آفلاین –

ups آفلاین – یو پی اس لاین اینتراکتیو – ups لاین اینتراکتیو –

انواع ups – ups

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × دو =