7 عامل تاثیرگذار در قیمت استابلایزر

عوامل تاثیرگذار در قیمت استابلایزر

عوامل تاثیرگذار در قیمت استابلایزر

یکی از سیستم های پشتیبانی کننده تجهیزات الکتریکی در برابر نوسانات و تامین برق دستگاه استابلایزر است که در انواع مختلف با کاربردها و ویژگی های منحصر به فرد در بازار موجود می باشد.

اگر قصد خرید بهترین و با کیفیت ترین استابلایزر را برای تجهیزات برقی منزل و محل کار خود دارید لازم است از قیمت استابلایزر مطلع شوید.شما باید بدانید که عوامل زیادی می تواند بر قیمت این دستگاه تاثیر بگذارد و با بررسی آنها می توانید مناسب ترین تثبیت کننده ولتاژ را برای تجهیزات الکتریکی مورد استفاده خود خریداری کنید.

استابلایزر چیست ؟

استابلایزر یا تثبیت کننده ولتاژ یک دستگاه الکترونیکی که پخش می کند نقش بسیار مهمی در حفاظت از تجهیزات الکتریکی شما دارد و از دستگاه های شما در برابر نوسانات احتمالی برق محافظت و مراقبت می کند.

هنگامی که تصمیم می گیرید با خرید استابلایزر ، تجهیزات الکتریکی مورد استفاده خود را تجهیز کنید، باید به دنبال بهترین و مناسب ترین نوع با توجه به نیاز دستگاه و تجهیزات الکتریکی خود باشید تثبیت کننده .قیمت تثبیت کننده با توجه به نیاز تجهیزات الکتریکی متفاوت است.

بنابراین عوامل زیادی می توانند علاوه بر نوع نیاز تجهیزات برقی شما بر قیمت این دستگاه تاثیر بگذارند. و دانستن این عوامل تأثیرگذار به شما کمک می کند تا بهترین و با کیفیت ترین تثبیت کننده ولتاژ را برای لوازم و تجهیزات الکتریکی خود خریداری کنید.

عامل تاثیرگذار در قیمت استابلایزر

شاید بتوان گفت یکی از مهمترین و اصلی ترین عوامل موثر بر قیمت استابلایزر تک فاز یا سه فاز همین دستگاه می باشد.

بدون شک می دانید که برخی از دستگاه ها هستند که ارزش خرید بسیار بالایی دارند بنابراین با توجه به امکاناتی که دارند با قیمت های بسیار مناسبی به بازار عرضه می شوند و در اختیار مشتریان قرار می گیرند.

در واقع تثبیت کننده ولتاژ اعم از دستگاه های الکتریکی و الکترونیکی بسیار خوب و عالی است که برای اکثر تجهیزات الکتریکی مانند موارد زیر بهترین گزینه برای جلوگیری از نوسانات و آسیب های الکتریکی می باشد.

  • یخچال
  •  تلویزیون
  •  دستگاه لیزر
  •  کامپیوتر
  •  تجهیزات پزشکی
  •  دستگاه های ام آر آی
  • سی تی اسکن
  • محافظ پکیج
عوامل تاثیرگذار در قیمت استابلایزر

عوامل تاثیرگذار در قیمت استابلایزر

مهمترین ویژگی های تعیین کننده قیمت در استابلایزر

از جمله مهمترین ویژگی های تعیین کننده قیمت دستگاه تثبیت کننده ولتاژ می توان به موارد زیر اشاره کرد:

1 . قابلیت تنظیم ولتاژ خروجی

اولین ویژگی تعیین کننده قیمت دستگاه تثبیت کننده ولتاژ، قابلیت تنطیم ولتاژ خروجی این دستگاه می باشد.

بعصی از stabilizerها با توجه به برند سازنده و نوع دستگاه دارای ولت های بسیار متفاوتی می باشند که این ولت ها عبارتند از: ۱۱۰، ۲۲۰، ۳۸۰٫

در حقیقت باید بگوییم که برخی از این دستگاه ها دارای این قابلیت می باشند که ولتاژ خروجی را می توانند تنظیم و تثبیت کنند.

2 . محافظت در برابر صاعقه

شاید برخی از شما عزیزان این نکته مهم را ندانید که اصلی ترین عامل تغییر ولتاژ و آسیب به دستگاه های برقی که از آن ها در منزل و محل کارتان استفاده می کنید صاعقه می باشد.

با مجهز کردن تجهیزات برقی به دستگاه استابلایزر می توانید با سرعت، دقت و حساسیت بیشتر از تجهیزات برقی خود در برابر صاعقه محافظت کنید.

3 . فیلتر به منظور حذف نویز و شوک الکتریکی

دستگاه تثبیت کننده ولتاژ می تواند از نویزهای ناگهانی و پرش های لحظه ای جلوگیری کند، این امر می تواند تا حد بسیار زیادی در سلامت دستگاه ها تاثیرگذار باشد.

بنابراین با وجود فیلترهای پیشرفته در بعضی از دستگاه های تنظیم کننده ولتاژ از شوک الکتریکی جلوگیری می شود.

4 . مصرف انرژی بهینه A+

تا به اینجای مقاله مربوط به چه عواملی در قیمت استابلایزر تاثیرگذار است؟ برایتان از ویژگی های صحبت کردیم که تعیین کننده قیمت این دستگاه می باشند.

حال می خواهیم به یکی دیگر از ویژگی های این دستگاه که می تواند نقش مهمی در تعیین قیمت استابلایزر داشته باشید اشاره کنیم.

مصرف انرژی بهینه +A از جمله ویژگی هایی است که می تواند نشانگر کمترین مصرف انرژی و بالاترین راندمان باشد.

5 . گواهی کیفیت

در زمان خرید توجه داشته باشید دستگاه استابلایزری که انتخاب می کنید حتما دارای گواهی کیفیت باشد. این مسئله نقش بسیار مهمی در سلامت تجهیزات برقی ایفا میکند.

6 . فن هوشمند

سیستم کنترل هوشمند دما بسیار در عمر طولانی دستگاه تنظیم کننده ولتاژ نقش مهمی را ایفا می کند، در واقع در صورت افزایش دما در قسمت داخلی دستگاه فن هوشمند فورا شروع به کار می کند و باعث خنک شدن قسمت داخلی دستگاه می شود و عمر دستگاه را افزایش می دهد.

7 . سیستم کنترل فاز

دقت داشته باشید در صورتی که ولتاژ برق در یکی از فازهای دستگاه تنظیم کننده ولتاژ سه فاز قطع شود یا حتی اگر در تثبیت کننده ولتاژ تک فاز برق سیم نول تبدیل به فاز شود، دستگاه تنظیم کننده ولتاژ در این قسمت وارد عمل می شود و به صورت کاملا خودکار خروجی های خود را قطع می کند.

مشاوران و کارشناسان فروش ما در شرکت پویا توسعه افزار نیز از طریق تلفن های ۸۸۳۴۳۴۰۰ و ۰۳۸۸۳۴۵۶۰۱ پاسخگوی سوالات،  شما خواهند بود و شما را در این امر راهنمایی خواهند کرد.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 + 9 =