مشاوره پیش از خرید یو پی اس

مشاوره پیش از خرید یو پی اس

مشاوره پیش از خرید یو پی اس

یو پی اس ها مسئول محافظت از دستگاه های شما در برابر مشکلات الکتریکی هستند. استفاده از دستگاه یو پی اس می تواند برای شما بسیار خوب و هدفمند باشد زیرا در صورت بروز هر گونه نقصی نیازی به تعویض یا تعمیر دستگاه گران قیمت خود نخواهید داشت.

نکاتی که در هنگام خرید یو پی اس باید به آن توجه کنیم:

نکته اول : از یک شرکت معتبر خرید کنید تا بعداً در صورت نیاز از خدمات پشتیبانی شرکت استفاده کنیم.

نکته دوم : خرید یو پی اس باید با احتیاط انجام شود و با توجه به نیاز خود یو پی اس بخریم.

نکته سوم : یکی از مواردی که در هنگام خرید یو پی اس باید به آن توجه کنید این است که ببینید قطع برق چقدر بر کسب و کار شما تاثیر می گذارد و با توجه به تاثیر این اختلال، یک یو پی اس خریداری کنید.

باید در نظر بگیرید که چه مقدار برق کمکی نیاز دارید و چقدر می خواهید برای یک یو پی اس هزینه کنید. به طور کلی باید به تاثیر قطعی برق، میزان برق کمکی مورد نیاز، میزان هزینه و مدت زمان پشتیبان گیری توجه کرد. خرید یو پی اس با توجه به نکات ذکر شده انجام شود.

نکته چهارم : قبل از خرید یو پی اس، باید نوع یو پی اس را مشخص کنید، آیا یو پی اس شما یو پی اس آنلاین، یو پی اس آفلاین یا یو پی اس لاین اینتراکتیو است.

انتخاب مناسب ترین یوپی اس

شرکت های فروش یو پی اس و مراکز خرید یو پی اس در ایران هر کدام برندهای بسیاری از سیستم های یو پی اس را برای فروش عرضه می کنند و در نهایت باید با توجه به اطلاعات خود و مشاوره تامین کننده یو پی اس ، مناسب ترین یو پی اس را انتخاب و خریداری کنید.

داشتن اطلاعات کافی در مورد یو پی اس و مزایا و معایب هر کدام می تواند شما را در جهت مناسب ترین خرید راهنمایی کند.

پارامترهای زیادی در سیستم یو پی اس وجود دارد که باید توسط کارخانه تنظیم شود. اما برخی از برندها این امکان را برای کاربران فراهم کرده اند که با توجه به نیاز تجهیزات، این تنظیمات را به درستی انجام دهند.

از جمله این پارامترها می توان به جریان شارژ، درصد OVER LOAD اشاره کرد.

آیا امکان نصب باطری اضافه بر روی دستگاه وجود دارد؟

در شرایط خاص شاید مجبور باشید توانایی باطری ups را بالا ببرید. در بعضی یو پی اس ها امکان گسترش باطری و نصب باتری اکسترنال بر روی یو پی اس وجود دارد.  برای این کار نیاز به کابینت باتری است.

در برخی دستگاه یو پی اس ها، باطری به صورت داخلی نصب شده و فضای اشغالی کاهش یافته است.

مشاوره پیش از خرید یو پی اس

آیا باطری ups دارای کابینت می باشد؟

باتری ups به ضربه آسیب پذیر می باشد و باید درحفاظ مخصوص محافظت شود. این حفاظ که کابینت باطری نام دارد از باطری یوپی اس در برابر ضربه های فیزیکی و اتصالات نامتعارف نگهداری می کند وشکل مناسبی به ups شما می دهد.

یک کابینت باطری مناسب UPS  کدام است؟

قبل از خرید یو پی اس باید توان مصرفی دستگاه هایی که قرار است به یو پی اس متصل شوند را بدست آورید. اگر قصد دارید چندین دستگاه را به یو پی اس متصل کنید، باید توان هر دستگاه را جداگانه و در نهایت مجموع آنها را محاسبه کنید. توان مصرفی وسایل برقی بر حسب وات در دستگاه مشخص می شود.

خدمات پس از فروش ups به چه صورت است؟

شرکت های معتبر و مراکز خرید دستگاه های یو پی اس در ایران قطعا خدمات پس از فروش و گارانتی یو پی اس شما را در نظر گرفته اند تا در صورت بروز مشکل در مدت زمان گارانتی آن را به صورت رایگان تعویض و یا تعمیر کنند. خرید یو پی اس از مراکز معتبر خرید مطمئن از خدمات پس از فروش یو پی اس را تضمین می کند.

مشاوره قبل از خرید یو پی اس

در برخی دستگاه ها جریان (A) مشخص شده است. برای بدست آوردن توان دستگاه، مقدار جریان را در ولتاژ دستگاه ضرب کنید تا برق آن بدست آید. به عنوان مثال، اگر جریان 2 آمپر روی دستگاه وارد شود، قدرت دستگاه 220×2، یعنی 440 وات خواهد بود.

هنگام انتخاب یو پی اس دقت کنید که قدرت یو پی اس از قدرت دستگاه های شما بیشتر باشد. اگر قدرت یو پی اس 1.25 برابر توان تجهیزات باشد، عددی معقول و دارای مزیت بزرگ است.

شما عزیزان می توانید در خصوص خرید بهترین نوع یو پی اس و خرید استابلایزر با مشاورین ما در گروه پویا توسعه افزار با شماره های  ۸۸۳۴۳۴۰۰ و ۰۳ – ۸۸۳۴۵۶۰۱ تماس حاصل فرمایید.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − 3 =