کاربرد یو پی اس آنلاین

کاربرد یو پی اس آنلاین

کاربرد یو پی اس آنلاین

مفهوم یو پی اس آنلاین

طراحی یو پی اس آنلاین به گونه ای است که باتری های این دستگاه به صورت دائمی به اینورتر متصل می شوند. این ویژگی به سیستم اجازه می دهد در صورت برداشتن کلید انتقال، روشن بماند و به کار خود ادامه دهد. این نوع یو پی اس ها برای محیط هایی که نویز زیادی دارند بسیار مفید و کاربردی هستند. نمونه هایی از یو پی اس های آنلاین 10 کیلوگرمی وات برای نصب های بسیار بزرگ استفاده می شود. اگر حجم کمتر آن حدود 200 وات برای مصارف خانگی استفاده شود.

یو پی اس آنلاین به دلیل یک سری مزایایی که دارد و همچنین بدون وقفه بودن در یک مدار خاص مورد استفاده قرار می گیرد.

بطور مثال : سرور و متعلقات شبکه نیاز به یو پی اس آنلاین دارند. در تجهیزات پزشکی و بیمارستان ها از یو پی اس آنلاین استفاده می شود.

وزن و حجم کمتر

در مواردی که بدون وقفه دستگاه یو پی اس مهم نیست اما وزن یو پی اس برای مصرف کننده مهم است از یو پی اس آنلاین استفاده می شود زیرا یو پی اس های آنلاین به دلیل عدم وجود ترانس های فلزی وزن سبکی دارند.

یو پی اس آنلاین رکمونت

سیستم یو پی اس آنلاین Rackmount به دلیل وزن کم و کارایی بالا و همچنین ابعاد کوچک در داخل رک های سرور دوربین ها و سوئیچ ها استفاده می شود.

کاربرد یو پی اس آنلاین

قابلیت تنظیم ولتاژ

یو پی اس های آنلاین قادر به تنظیم فرکانس و ولتاژ هستند معمولا برای موارد خاص در صورت نیاز به فرکانس 60 هرتز باید از یو پی اس آنلاین قابل تنظیم استفاده کرد و همچنین در برخی موارد ولتاژ خروجی خاصی مورد نیاز است که در این حالت از UPS به صورت آنلاین استفاده می شود تا ولتاژ AC خروجی قابل تنظیم باشد.

یو پی اس مخابرات

در مخابرات باید از یو پی اس آنلاین استفاده کرد زیرا با کوچکترین وقفه فرکانس های مخابراتی دچار اختلال می شود و مشکلات زیادی را ایجاد می کند.

تثبیت ولتاژ خروجی

در اکثر مواقع برای رگولاتور از یو پی اس استفاده می شود و بک آپ دستگاه یو پی اس اهمیتی ندارد به همین دلیل در سیستم یو پی اس آنلاین ولتاژ خروجی آن به هیچ وجه نسبت به ولتاژ ورودی و نوسانات برق ورودی شهر تغییر نمی کند و ولتاژ خروجی همیشه تثبیت می شود و نوسان ایجاد نمی کند.

قیمت یو پی اس آنلاین

هزینه یک دستگاه یو پی اس آنلاین کمی بالاتر از سایر فناوری ها است. تعداد باتری های استفاده شده در این سری از سری های لاین اینتراکتیو و آفلاین بیشتر است.

برای اطلاع بیشتر در ارتباط با خرید یو پی اس، باطری یو پی اس و مشاوره می توانید با شماره های ۸۸۳۴۳۴۰۰ و  ۰۳ – ۸۸۳۴۵۶۰۱ با کارشناسان و مشاوران فروش شرکت پویا توسعه افزار در تماس باشید.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × دو =