کاربرد یو پی اس در سی سی یو

کاربرد یو پی اس در سی سی یو

کاربرد یو پی اس در سی سی یو

بیماران مبتلا به سکته قلبی، آنژین ناپایدار، انفارکتوس میوکارد، سکته قلبی، آریتمی قلبی، فیبریلاسیون دهلیزی در بخش CCU بستری می شوند.
در بیمارستان های سراسر جهان بخشی به نام CCU وجود دارد که در آن بیماران مبتلا به سکته قلبی، سکته قلبی، سکته قلبی و غیره. آنها مراقب هستند. اهمیت و دقت تجهیزات و دستگاه های موجود در اتاق CCU نسبت به سایر تجهیزات و تجهیزات پزشکی بیشتر است زیرا عمر بیماران بستری در این واحد به این تجهیزات بستگی دارد.
Ccu به عنوان یک بخش مراقبت تخصصی در هر بیمارستان شناخته می شود که یک بخش مراقبت مهم در یک مرکز پزشکی است. بخش مراقبت های ویژه یا CCU مانند هر بخش بیمارستانی مجهز به دستگاه های پیشرفته برای رفاه حال بیماران این بخش است و از آنجایی که این دستگاه ها نیاز به برق باکیفیت دارند، از یو پی اس در CCU استفاده می شود. موضوع ضروری زیرا در صورت وجود نوسانات برق در تجهیزات این بخش، جان بسیاری از بیماران در سی سی یو به خطر می افتد.

کابرد یو پی اس در سی سی یو :

خوب، دانستن اینکه در بخش CCU یک بیمارستان از چه دستگاه ها و تجهیزاتی استفاده می شود، اطلاع از استفاده از UPS در CCU اشکالی ندارد. اهمیت و دقت تجهیزات بخش CCU بسیار مهم است.
نوسانات برق یا خاموشی در بیمارستان ها، به ویژه در بخش های مراقبت های ویژه، می تواند باعث خسارات جانی و مالی شود. یو پی اس مورد استفاده برای محافظت از سیستم الکتریکی دستگاه های بخش CCU باید از کیفیت مناسبی برخوردار باشد تا این دستگاه ها به طور کامل از ولتاژ و قطع برق محافظت کند و از آسیب های احتمالی به این بخش جلوگیری کند.

انتخاب و خرید یو پی اس مناسب برای بخش CCU و تجهیزات و ابزارهایی که نیاز به مراقبت ویژه دارند بسیار مهم است.

 

کاربرد یو پی اس در سی سی یو

کاربرد یو پی اس در سی سی یو

دستگاه ها و تجهیزات مورد استفاده در سی سی یو :
  • دستگاه تنفس مصنوعی
  • تجهیزات الکتروکاردیوگرام یا EKG و سیم ها
  • لوله ها و سایر تجهیزات لازم
  • مانیتور کاردیاک
  • مانیتور قلب
  • پالس اکسیمتر (برای کنترل اشباع اکسیژن خون)
  • کاتتر سوان گنز
  • کاتتر شریان ریوی( برای اندازه گیری میزان مایع انباشه شده در قلب)
  • آرتریال لاین ( برای کنترل پیوسته فشار خون )

مهمترین دلایل استفاده از یو پی اس در سی سی یو

با توجه به مشکلات و تغییرات برق که در بسیاری از کشورها وجود دارد، تجهیزات مهمی که در ادارات، بیمارستان ها، منازل و سازمان های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند که هر کدام در جای خود اهمیت زیادی دارند و نبود آنها می تواند بسیاری از مشاغل حتی روزمره را تحت الشعاع قرار دهد. در این گونه سازمان ها و نهادها باید راهکاری برای شرایط اضطراری طراحی شود.
تجهیزات و دستگاه های دارای سیستم یو پی اس یکی از راه حل هایی است که می تواند به شما در جلوگیری از آسیب های احتمالی ناشی از نوسانات برق کمک کند.
دستگاه ها و تجهیزات مورد استفاده در بخش CCU بیمارستان ها در دسته تجهیزاتی قرار می گیرند که در صورت قطع برق یا مشکلات برق آسیب بیشتری می بینند، بنابراین باید به سیستمی مجهز شوند که نیازهای آنها را برآورده کند. ارتقاء توسعه از برق مقدار برق مورد نیاز برای کار با این دستگاه ها.
کاربرد یو پی اس در سی سی یو می تواند برق ایمن و با کیفیت را برای تجهیزات و دستگاه های این بخش تامین کند و از آسیب های مالی و جانی جلوگیری کند.

شرکت پویا توسعه افزار با ارائه انواع یو پی اس (یو پی اس صنعتی، یو پی اس خانگی، یو پی اس اداری)، استابلایزر و باتری یو پی اس در خدمت جامعه پزشکی، مراکز درمانی، بیمارستان ها و کلینیک ها می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خرید یو پی اس در صنعت پزشکی و تهیه یو پی اس و مشاوره با شماره های  ۸۸۳۴۳۴۰۰ و ۰۳ – ۸۸۳۴۵۶۰۱ تماس بگیرید.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − چهارده =