کدام یو پی اس برای راه اندازی پکیج مناسب است؟

کدام یو پی اس برای راه اندازی پکیج مناسب است؟

کدام یو پی اس برای راه اندازی پکیج مناسب است؟

یکی از مشکلاتی که به دنبال استفاده از پکیج وجود دارد، خرابی و خاموش شدن آن در زمان قطع برق و متعاقب آن سرد شدن آب خواهد بود. اکثر مصرف کنندگان پکیج خانگی به محض قطع برق آب سرد را تجربه کرده اند و به دنبال راه حلی هستند.

استفاده از یو پی اس مناسب در این سیستم می تواند برق مورد نیاز را در زمان قطع برق تامین کند تا بدون خاموش شدن پکیج و خنک شدن آب آن به کار خود ادامه دهد و مصرف کننده متوجه قطعی برق نشود.

انواع یو پی اس مناسب برای پکیج و رادیاتور 

با پیشرفت تکنولوژی وسایل زیادی وارد زندگی روزمره انسان شده است که هر کدام در بهبود شرایط زندگی انسان و افزایش سطح رفاه او نقش دارند. یکی از وسایلی که با پیشرفت تکنولوژی و صنعت وارد زندگی بشر شده پکیج ها هستند.

این پکیج این قابلیت را دارد که با کمک برق، جایگزینی خوب و مناسب برای موتورخانه ها و آبگرمکن های قدیمی باشد و به شما امکان می دهد همیشه آب گرم مورد نیاز خود را داشته باشید. عرضه می شود و می توانید از آن برای شستن ظروف یا استحمام و حتی گرم کردن خانه با کمک رادیاتور استفاده کنید.

پکیج ها از بسیاری جهات مزیت بیشتری نسبت به استفاده از آبگرمکن دارند، اما به خاطر داشته باشید که پکیج یک دستگاه الکترونیکی است و برای عملکرد باید کاربردی باشد. تا خود را به برق شهری متصل کرده و از آن تغذیه می کند.

همانطور که می دانید برق شهری دارای نوسانات و تفاوت ولتاژهای زیادی است که باعث می شود بردها و قطعات استفاده شده در پکیج شما در مدت زمان کوتاهی از بین برود و ممکن است قسمتی یا تمام آن بسوزد.

مزایای خرید یو پی اس برای پکیج ها

اگر یک پکیج گرمایشی برای خانه خود تهیه کرده اید و قصد دارید از آن در برابر نوسانات برق به خوبی مراقبت کنید، باید یو پی اس داشته باشید. یو پی اس ها با قرار گرفتن بین پکیج گرمایشی و برق شهری از آسیب دیدن اجزای خود جلوگیری می کند.

یو پی اس پکیج همچنین این قابلیت را دارد که در صورت قطع برق، انرژی مورد نیاز باتری های شما را ذخیره کند تا برق مورد نیاز پکیج شما را تامین کند و در این موارد می توانید ، برای شستن ظروف یا حمام خود بدون نگرانی از آب داغ استفاده کنید.

از آنجایی که در حال حاضر خرید و حتی تعمیر پکیج می تواند زیادی برای شما هزینه داشته باشد، توصیه می کنیم اقدامات مناسبی مانند مانند خرید یک یو پی اس برای پکیج خود از بروز چنین اتفاقاتی جلوگیری نمایید.

 

کدام یو پی اس برای راه اندازی پکیج مناسب است؟

کدام یو پی اس برای راه اندازی پکیج مناسب است؟

 

فواید استفاده از یو پی اس برای پکیج 

در تابستان که دما بالا است و مصرف برق در کشور بالاتر از حد استاندارد است، برق به طور مداوم قطع می شود. در زمستان ، ممکن است به دلیل خنک شدن بیش از حد و خرابی ترانسفورماتور برق قطعی دائمی وجود داشته باشد.

قطعی برق و حتی نوسانات برق ورودی از شهر بر روی عملکرد و وضعیت دستگاه تاثیر می گذارد و در تولید و گرمایش آب گرم دچار مشکل خواهیم شد.

برای اینکه بتوانید در تابستان و زمستان در زمان قطع برق از سیستم گرمایش و آب گرم استفاده کنید و پکیج را از قطعی برق و نوسانات برق دور نگه دارید، بهتر است از منبع تغذیه اضطراری یا یو پی اس استفاده کنید.

یو پی اس های آنلاین به طور خودکار کامپیوترها، درب های اتوماتیک، آسانسورها را تغذیه می کنند. ، دوربین مداربسته، لوازم خانگی، پکیج ها و رادیاتور و در همزمان و دارای باتری داخلی می باشد. PS هایی وجود دارند که 15-20 دقیقه انرژی می دهند.

اگر بخواهیم از برق یو پی اس برای مدت زمان بیشتری استفاده کنیم، باید با توجه به مقدار و زمان مورد نیاز از باتری های خارجی استفاده کنیم.  باتری های UPS خارجی می توانند 2 تا 3 ساعت برق را تامین کنند.

در صورت قطع برق، پکیج ممکن است آسیب ببیند و باعث مشکلات و هزینه های تعمیر شود. بنابراین، بهتر است از یو پی اس برای محافظت از دستگاه و همچنین در دسترس بودن پکیج استفاده کنید.

جهت ارتباط با کارشناسان فروش شرکت پویا توسعه افزار و مشاوره رایگان با ما با شماره های ۸۸۳۴۳۴۰۰ و ۰۳ – ۸۸۳۴۵۶۰۱ در تماس باشید.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت + 12 =