یوپی اس و اینورتر غیرفعال آماده به کار _ پویا توسعه افزار

یوپی اس و اینورتر غیرفعال آماده به کار

یوپی اس و اینورتر غیرفعال آماده به کار

 

 این یو پی اس به نام استند بای نامیده میشود زیرامعمولاً باتری و اینورتر انرژی برق را به دستگاه نمیرسانند. یو پی اس Standby ساده ترین و ارزان ترین نوع یو پی اس است. در واقع برخی از افراد این دستگاه را یو پی اس نمی دانند و در عوض از عبارت دستگاه منبع تغذیه استفاده می کنند.

اگرچه بسیاری از مشتریان در بازار آن را به عنوان یک یو پی اس ارزیابی می کنند، به خصوص زمانی که بودجه و معیارهای خرید مطرح می شود، معمولا از این یو پی اس خرید می کنند.

گاهی اوقات به این یو پی اس ها یو پی اس آفلاین نیز می گویند تا از یو پی اس های آنلاین متمایز شوند.
این یو پی اس استندبای نامیده می شود زیرا معمولا باتری و اینورتر برق دستگاه را تامین نمی کنند. شارژر باتری از برق شهری برای شارژ باتری استفاده می کند و باتری و اینورتر تا زمان نیاز در حالت آماده به کار هستند.

یوپی اس و اینورتر غیرفعال آماده به کار _ پویا توسعه افزار

هنگامی که برق شهر قطع می شود، کلید انتقال مدار را به منبع برق ثانویه سوئیچ می کند و با وصل شدن برق شهر به حالت قبل باز می گردد.

اگرچه این دستگاه کمترین محبوبیت را در بین یو پی اس ها دارد و همچنین مشکلاتی را دارد، اما هنوز هم یک UPS است و کمک بزرگی برای اکثر کاربران است.
علاوه بر این، اگر UPS استندبای کار نمی کرد، فروخته نمی شد. اگرچه معمولاً برای شرایط بحرانی مانند اتصال به یک سرور مهم استفاده نمی شود.

هدف از استفاده از این یو پی اس اتصال بسیار سریع (اما نه فوری) به باتری در زمان قطع برق شهری است. برای انجام این سوئیچینگ تاخیری در حدود کسری از ثانیه رخ می دهد که به آن زمان سوئیچینگ یا زمان انتقال می گویند.

یوپی اس و اینورتر غیرفعال آماده به کار| یو پی اس | اینورتر

اگرچه نادر است، زمان تعویض ممکن است برای ادامه کار بدون وقفه کامپیوتر کافی نباشد. اگرچه معمولاً این اتفاق نمی‌افتد و هیچ خریداری با خرید این دستگاه‌ها احساس ناراحتی نمی‌کند، اما همچنان باید زمان تعویض دستگاه را با زمان آماده به کار یو پی اس خود مقایسه کنید که به شما می‌گوید چه مدت می‌تواند ورودی خود را قبل از خاموش شدن کامل نگه دارد. .

برخی از مشکلات برق شهر مانند ولتاژ پایین آن باعث کاهش زمان تعمیر و نگهداری یو پی اس می شود.
یو پی اس های آماده به کار معمولا تا 1000 ولت در دسترس هستند.
تذکر: اگر از یک یو پی اس آماده به کار استفاده می کنید، مطمئن شوید که دستگاه شما دارای ویژگی است که ولتاژهای گذرا اضافی را محدود می کند و همچنین در صورت لزوم دارای یک فیلتر مناسب است، در غیر این صورت در شرایط عادی (مثلاً زمانی که قطعی برق دارید) سیستم شما به طور طبیعی مستقیماً به برق شهر متصل می شود.

مشکلات برق شهر:

اگر تصمیم دارید کامپیوتر خود را مستقیماً به برق شهر متصل کنید، منبع تغذیه داخلی آن با مشکلات زیادی مواجه خواهد شد. برخی از این مشکلات جزئی هستند و رایانه شما با آن مقابله خواهد کرد، در حالی که برخی از آنها ممکن است باعث از بین رفتن اطلاعات و حتی آسیب دائمی به سیستم شما شوند.

حفاظت درمقابل مشکلات برق شهر:

برای جلوگیری از آسیب یا از دست دادن اطلاعات، می توان از سطوح مختلف محافظت در برابر مشکلات برق برای سیستم رایانه خود استفاده کنید.

جای تعجب نیست که هرچه بیشتر بپردازید، سطح حفاظتی بالاتری خواهید داشت (قیمت ها از تقریبا صفر تا چند میلیون ریال یا حتی بیشتر متغیر است).

این بخش به تعاریف و مفاهیم قراردادی مورد استفاده در ارتباط با حفاظت برق شهری می پردازد. علاوه بر این، استفاده از یک منبع تغذیه پشتیبان مانند سیستم منبع تغذیه بدون وقفه (UPS) شما را قادر می سازد بر اکثر مشکلات ناشی از برق شهری غلبه کنید و همچنین در صورت قطع برق کامل، از حفاظت کافی برخوردار شوید.

مهمترین روش محافظت در برابر مشکلات برق ورودی که اکثر مردم نادیده می گیرند، جدا کردن برد کامپیوتر از دوشاخه برق شهری در هنگام بروز مشکلات برق است. این بهترین نوع محافظت است که کمتر کسی به آن فکر می کند.

یوپی اس و اینورتر غیرفعال آماده به کار

امیدواریم که این مقاله برای شما مفید بوده باشد و توانسته باشیم اطلاعات مناسبی در خصوص یوپی اس و اینورتر غیرفعال آماده به کار به شما عزیزان ارائه دهیم.

برای خرید یوپی اس با کارشناسان فروش ما در شرکت پویا توسعه افزار با شماره های ۸۸۳۴۳۴۰۰ و  ۰۳ – ۸۸۳۴۵۶۰۱ در تماس باشید.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده + هجده =