یو پی اس برای دستگاه های لیزر

یو پی اس برای دستگاه های لیزر

یو پی اس برای دستگاه های لیزر

می دانید که یو پی اس یک سیستم تامین برق بدون وقفه است که در انواع مختلف در بازار عرضه می شود. هر یو پی اس موجود در بازار کاربرد منحصر به فرد خود را دارد. یو پی اس برای دستگاه های لیزر نیز نوعی یو پی اس است که بیشتر برای تجهیزات پزشکی استفاده می شود.

یو پی اس دستگاه لیزر :

UPS  دستگاه لیزر مانند همه یو پی اس ها، یک منبع برق بدون وقفه است. یو پی اس ها با تامین انرژی مورد نیاز دستگاه های مصرف کننده از خاموش شدن دستگاه های مصرف کننده جلوگیری می کنند در ادامه درباره دستگاه های لیزری صحبت می کنیم.

هنگامی که دستگاه مصرف کننده شما یا دستگاه لیزر به برق شهری متصل می شود، دستگاه لیزر با قطع برق کار نمی کند. این زمان از کار افتادگی برای شما وقت و کار شما هزینه می کند. اما زمانی که یو پی اس دستگاه لیزر متصل می شود، با قطع برق شهری یو پی اس در مدار تامین انرژی، انرژی مورد نیاز دستگاه لیزر را تامین می کند.

با تامین انرژی مورد نیاز، دستگاه لیزر بدون حتی وقفه به کار خود ادامه می دهد. پس از اتصال مجدد جریان الکتریکی شهر، UPS از مدار منبع انرژی خارج می شود و شروع به ذخیره انرژی در باتری UPS می کند.

انواع یو پی اس لیزر :

یو پی اس لیزری نیز انواع مختلفی دارد. البته به طور کلی یو پی اس ها به سه دسته تقسیم می شوند: یو پی اس های آنلاین، یو پی اس های آفلاین و یو پی اس های لاین اینتراکتیو.

یو پی اس های لیزر آنلاین : در یو پی اس های آنلاین جریان ورودی که به صورت متناوب می باشد به جریان انرژی مستقیم برای ذخیره در باتری تبدیل میکند. انرژی مستقیم برای ورود به دستگاه مصرف کننده را از هرگونه نویز و نوسان پاک سازی میکند.

UPS های لیزر آفلاین : یو پی اس های آفلاین در مواقع قطع جریان برق به عنوان منبع جایگزین انرژی مورد نیاز دستگاه های مصرف کننده تامین میکند.

UPS لاین اینتر اکتیو : عملکرد یو پی اس های لاین اینتر اکتیو تقریبا مشابه یو پی اس های آفلاین می باشد. در یو پی اس های لاین اینتر اکتیو قابلیت تنظیم ولتاژو دامنه وجود دارد.

 

یو پی اس برای دستگاه های لیزر

یو پی اس برای دستگاه های لیزر

مناسب ترین یوپی اس برای دستگاه لیزر :

1 . در بین انواع UPS که در بالا ذکر شد، یو پی اس های مورد استفاده در این دستگاه ها باید از نوع ساختار آنلاین باشند، زیرا نویز و اعوجاج موجود در برق شهری ورودی باعث می شود اختلال در دستگاه های لیزر و کاهش طول عمر آنها.

2- معمولاً هنگام شلیک لیزر، جریان زیادی از دستگاه UPS گرفته می‌شود.

3- بنابراین، این جریان بیشتر از قسمت تقویت کننده (DC) سیستم UPS گرفته می شود.

4- به همین دلیل، یو پی اس مورد استفاده در این دستگاه ها باید دارای خازن های DC قابل قبولی باشد.

5- برای جلوگیری از افت ولتاژ خازن های DC از یو پی اس ورودی 3 فاز برای داشتن یکسو کننده قوی و ولتاژ DC استفاده می شود.

توان یو پی اس دستگاه لیزر :

قدرت یو پی اس مورد استفاده در دستگاه های لیزر پزشکی باید 10 کیلو ولت آمپر یا 10 کیلو ولت آمپر باشد که می توان از یو پی اس های تک فاز 10 کاوا به تک فاز یا سه فاز به تک فاز استفاده کرد که بهترین حالت برای 10 kva سه فاز به تک فاز (3 به 1) است.

چنان قصد خرید  دستگاه یو پی اس دارید، می توانید با ما در تماس باشید. همکاران و کارشناسان ما در هر ساعت آماده هر گونه مشاوره و پاسخگویی به سوالات شما خریداران عزیز می باشند.

جهت ارتباط با کارشناسان فروش شرکت پویا توسعه افزار و مشاوره رایگان با ما با شماره های ۸۸۳۴۳۴۰۰ و ۰۳ – ۸۸۳۴۵۶۰۱ در تماس باشید.
مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + 7 =