یو پی اس مناسب برای تلویزیون

یو پی اس مناسب برای تلویزیون
یو پی اس به معنای منبع تغذیه بدون وقفه است که برای تامین برق مورد نیاز یک دستگاه الکترونیکی و تجهیزات مصرف کننده طراحی شده است. این دستگاه نسبت به اختلالات شبکه و قطعی برق بسیار حساس است، بنابراین با توجه به حساسیت بالای آن به قطعی برق و نوسانات برق، می توان از آن برای تامین تجهیزات پزشکی و بیمارستانی، کامپیوتر، مخابرات و … تجهیزات ضروری برقی استفاده کرد.
سیستم‌های UPS به کاربران اطمینان می‌دهند که پشتیبانی برق وجود دارد و به دستگاه UPS قدرت می‌دهد تا در صورت قطع برق از اطلاعات خود نسخه پشتیبان تهیه کند یا ذخیره کند.
سیستم یو پی اس را می توان به عنوان یک بیمه کننده شناسایی کرد زیرا اطلاعات کامپیوتر را در صورت قطع برق بیمه می کند. دستگاه های یو پی اس قادر به محافظت از طیف گسترده ای از سیستم های کامپیوتری خانگی، روترها، مودم ها، تلویزیون های هوشمند و لوازم خانگی، کنسول های بازی و سایر دستگاه های الکترونیکی هستند.

 

یو پی اس مناسب برای تلویزیون

 

هنگام در نظر گرفتن اینکه کدام UPS بهترین انتخاب برای کاربران خانگی یا اداری کوچک است، به چه مواردی باید بیشتر دقت شود؟

چه نوع یو پی اسی برای من مناسب است ؟

بسته به نیاز شما، یو پی اسی که استفاده خواهید کرد متفاوت خواهد بود.

یو پی اس آفلاین

کامپیوترهای خانگی ، لب تاپ ، مانیتور و تلویزیون های هوشمند

یو پی اس لاین اینتراکتیو 

مودم ، دوربین های مداربسته ، انواع کارت خوان

یو پی اس آنلاین 

کامپیوتر های پیشرفته که بیشتر به عنوان سرور استفاده می شوند.

قیمت یو پی اس

برای منازل و ادارات کوچک، یو پی اس بسته به نوع و کاربرد آن می تواند از یک میلیون تا چند میلیون متغیر باشد. تعداد زیادی یو پی اس با برندهای مختلف داخلی و خارجی در بازار وجود دارد و خریداران باید محصولات با کیفیت بالا و قیمت مناسب را انتخاب کنند. فقط اگر بر اساس قیمت تصمیم بگیرید خطرناک است زیرا در صورت خرید با قیمت پایین، خرید یک محصول متوسط ​​و متوسط ​​پایین باعث بی کیفیتی سخت افزار داخل یو پی اس می شود که می تواند به دستگاه آسیب برساند. شما هنگام انتخاب یک یو پی اس، باید به همه موارد دقت داشته باشید.

یو پی اس های با کیفیت بالا اغلب با گارانتی مادام العمر یا گارانتی چند ساله عرضه می شوند. برخی از یو پی اس ها دارای ویژگی سبز یا سازگار با محیط زیست هستند که این قابلیت را دارد که به طور خودکار پریزهای استفاده نشده را خاموش کند. . یک سیستم شارژ با ظرفیت بالا و یک تنظیم کننده ولتاژ خودکار در برخی از یو پی اس ها نیز به صرفه جویی در مصرف برق کمک می کند و برای متخصص هایی که در خانه و با هزینه کم کار می کنند ایده آل است.

بار مصرفی یو پی اس

بار معمولاً تعداد دستگاه های متصل به یو پی اس را می گویند. در صورتی که کاربر بخواهد تعداد زیادی دستگاه را به یو پی اس متصل کند، خرید یو پی اس هایی با ظرفیت ذخیره سازی بالاتر توصیه می شود.

اندازه و وزن یو پی اس

برخی از طرح‌های UPS که برای بازار داخلی طراحی شده‌اند، برای بارهای زیاد بهینه شده‌اند و دستگاه را در حالت آنلاین نگه می‌دارند، مانند مودم، روتر یا شارژر تلفن در صورت قطع برق. انتخاب موردی که به نیازهای خاص شما نزدیک تر است، انتظارات سرمایه گذاری شما را دریافت می کند.

باطری یو پی اس

قطعاتی که برق مورد نیاز را در هنگام جریان قطع برق تامین می کنند، باتری یو پی اس نامیده می شوند. امروزه انواع مختلفی از اندازه باتری و نوع یوپی اس در بازار وجود دارد که می توانید محصول و نیازهای مورد علاقه خود را به صورت عمومی انتخاب و خریداری کنید. یو پی اس های پر استفاده در دفاتر یا خانه های کوچک دارای باتری های سربارسید هستند. در عین حال، مصرف باتری های UPS لیتیوم یونی به سرعت در حال افزایش است.

اتصال به شبکه

آنها می توانند به عنوان یک ابزار مهم مدیریت شبکه و در دسترس بودن شبکه های محلی عمل کنند که یکی از ویژگی ها و مزایای مثبت یو پی اس خانگی است. به طور کلی برخی از یو پی اس های خانگی این قابلیت را دارند که شبکه را به صورت آنلاین راه اندازی کنند و به طور خودکار برق را به خروجی هوشمند ارسال کنند تا مودم یا روتر مجددا راه اندازی شود. با استفاده از این ویژگی، دستگاه نیازی به راه اندازی مجدد دستی ندارد.

قابل حمل بودن یو پی اس

برخی از یو پی اس ها در اندازه هایی هستند که به راحتی قابل حمل هستند، بنابراین می توانید آنها را به هر جایی منتقل کنید. می توان آن را در جیب یا کیف نگه داشت و گوشی موبایل را در هر مکانی شارژ کرد. باتری های این دسته از یو پی اس ها از نوع لیتیوم یونی هستند که نقش مهمی در انتخاب یو پی اس ایفا می کند و باعث سبکی و شارژ آسان آن می شود.

پویا توسعه افزار

پویا توسعه یکی از مجهزترین و تخصصی ترین مراکز تعمیر وسرویس دهی مشتریان با جدیدترین تجهیزات آماده خدمت رسانی می باشد. برای مشاوره و راهنمایی در زمینه خرید یو پی اس از طریق صفحه تماس با کارشناسان و مشاوران ما تماس بگیرید. همکاران ما مفتخرند در کمترین زمان ممکن به تمامی سوالات شما پاسخ دهند.

خریداران و مشتریان محصولات ما می توانند جهت درخواست تجهیزات مورد نیاز خود با ما با شماره های

۰۳ – ۸۸۳۴۵۶۰۱ در ارتباط باشند.

 

مطالب پیشنهادی