یو پی اس مناسب برای سی تی اسکن

یو پی اس مناسب برای سی تی اسکن

یو پی اس مناسب برای سی تی اسکن

کاربرد اصلی یو پی اس زمانی است که برق مکان قطع می شود. در این حالت دستگاه یو پی اس بلافاصله و به طور مداوم وارد مدار می شود و از این طریق توان مصرفی مورد نیاز را تامین می کند. به طوری که دستگاه ها نیازی به خاموش شدن ندارند.
با انجام این کار بسیار مهم در واقع یو پی اس از تعمیرات گران قیمت و همچنین عقب افتادگی جلوگیری می کند.
با این کار مهم، این ابزار به آنلاین نگه داشتن برنامه ها و دستگاه های حساس کمک می کند.

دستگاه های یو پی اس در کنار فیلترهای الکترونیکی صدا از نوسانات برق شهر جلوگیری میکنند و همچنین از تجهیزات در برابر صاعقه و ولتاژ بالا محافظت می کنند.

همچنین این دستگاه ها جریان یکنواخت را به صورت موج ثابت به دستگاه مصرف کننده ارسال می کنند. این دستگاه های کاربردی در انواع و اندازه های مختلف موجود هستند.

 

 

یو پی اس مناسب برای سی تی اسکن

یو پی اس مناسب برای سی تی اسکن

یکی از پرکاربردترین انواع یو پی اس های مدار آنلاین می باشد و دلیل محبوبیت این یو پی اس ها این است که می توانند سطح حفاظتی مطلوبی را ارائه دهند. احتمال شارژ تصادفی یا هر خطر الکتریکی دیگر در صورت اتصال کوتاه یا مدار در UPS مناسب صفر است. به همین دلیل این نوع یو پی اس ها امنیت بهتری نیز دارند. واحد اندازه گیری یو پی اس، توان یا خروجی ولتاژ ضربدر جریان خروجی است.

با در نظر گرفتن این موضوع، انتظار می رود که یو پی اس ها در صنایع و مشاغل مختلف نیز قابل استفاده باشند. یکی از پرکاربردترین حوزه های یو پی اس، تجهیزات پزشکی است. اکنون قصد داریم از یو پی اس در دستگاه های سی تی اسکن استفاده کنیم.

سی تی اسکن یکی از پیشرفته ترین دستگاه های تصویربرداری پزشکی در زمینه پزشکی است که در بررسی سیستم اسکلتی عضلانی بدن به ویژه ضایعات استخوانی کمک شایانی به پزشکان می کند. پزشکان همچنین می توانند با استفاده از این دستگاه به بافت های بدن نگاه خوبی داشته باشند. علاوه بر این، اطلاعاتی که سی تی اسکن در اختیار پزشکان قرار می دهد، میزان احتمال ابتلای آنها به بیماری ها را نشان می دهد.

سی تی اسکن بسیار حساس و در عین حال دقیق و گران است. همچنین نقص در عملکرد این دستگاه ها می تواند جان بیماران تحت درمان را به خطر بیندازد. به همین دلیل است که این دستگاه ها باید به خوبی کار کنند. به همین دلیل منبع تغذیه این دستگاه ها باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد. از این رو اسکنرهای سی تی به UPS نیاز دارند. زیرا یو پی اس می تواند برق متناوب و نوسانی را به همراه منبع تغذیه اضطراری برای این دستگاه تامین کند.

 

یو پی اس مناسب برای سی تی اسکن

یو پی اس مناسب برای سی تی اسکناشعه ایکس برای کار با دستگاه سی تی اسکن استفاده می شود. همانطور که گفته شد برای عملکرد صحیح این دستگاه ها به یو پی اس نیاز است چرا که در صورت مواجه شدن بیمار با مشکلات الکتریکی و قطع برق در طی آزمایشات مورد نیاز، این دستگاه می تواند باعث ایجاد اشعه ایکس ناقص شود. ، به خطر انداختن جان بیمار.

با خرید یو پی اس مناسب، کاربران می توانند عمر دستگاه سی تی اسکن خود را افزایش دهند و بیماران خود را با خیال راحت تر درمان کنند.

یو پی اس سازگار با دستگاه سی تی اسکن:

UPS 300 – UPS Libra – UPSB 960E33، با قیمت امروزی، هر یک از این یو پی اس ها را می توان با هزینه تقریبی 2.5 میلیون تومان تهیه و استفاده کرد.

در نهایت، استفاده از دستگاه یو پی اس به سی تی اسکن محدود نمی شود. زیرا اکثر دستگاه ها و تجهیزات پزشکی نیاز به تامین برق باکیفیت دارند و بدون شک هزینه خرید و تعمیر آنها می تواند به اندازه یک دستگاه سی تی اسکن باشد. آنها می توانند با نصب سیستم یو پی اس تا مدت ها از هزینه های جانبی خود جلوگیری کنند تا دیگر کاربران در صورت قطع برق نگران بیماران نباشند.

یو پی اس مناسب برای سی تی اسکن

 

سخن آخر

یکی از اهداف خرید تجهیزات الکتریکی و الکترونیکی برای مراکز درمانی و بیمارستان ها، تجهیزات پزشکی، منازل مسکونی، ادارات و موسسات، آسانسور ، دستگاه های خودپرداز، کرکره برقی، کولرهای آبی و گازی، سیستم های کامپیوتری، سیستم های مخابراتی و مراکز داده است. اگر تجهیزات دندانپزشکی، تجهیزات ایمنی، آزمایشگاه، تجهیزات روشنایی و … دارید می توانید با ما تماس بگیرید. همکاران و کارشناسان فرهیخته ما آماده تهیه هرگونه مشاوره و پاسخگویی به سوالات شما خریداران گرامی می باشند.

جهت ارتباط با کارشناسان فروش شرکت و مشاوره رایگان با ما با شماره های ۰۳ – ۸۸۳۴۵۶۰۱ در تماس باشید .

مطالب پیشنهادی