یو پی اس های اداری و کاربرد آنها

یو پی اس های اداری و کاربرد آنها

یو پی اس های اداری و کاربرد آنها

 

همه دفاتر اداری به دستگاه های پشتیبان نیاز دارند. بدون یک سیستم پشتیبان مناسب، قطع برق می تواند به معنای چندین ساعت توقف، کاهش بهره وری و از دست رفتن داده های مهم از سرورها و رایانه ها باشد. کلیه تجهیزات مهم یک سازمان یا شرکت که باید دارای عملکرد مستمر و همچنین سطح بالایی از یکپارچگی داده ها و در دسترس بودن باشند، نیاز به منبع تغذیه بدون وقفه دارند.

از آنجایی که ابزار قابل اعتماد نیست، کمک گرفتن از UPS تنها راه حل است. یو پی اس های اداری می تواند بارهای مهمی مانند سرورها و رایانه های شخصی را در کمتر از 20 دقیقه در حین انتقال پشتیبانی کند. بنابراین از ضرر زیاد جلوگیری می کند. علاوه بر این برنامه، از یو پی اس ها نیز برای تامین برق اضافی زیرساخت های مهم شبکه استفاده می شود.

تفاوت یو پی اس صنعتی و اداری چیست؟

دو نوع سیستم یو پی اس وجود دارد؛ 1. سیستم UPS تجاری و 2 . سیستم UPS صنعتی.

به طور کلی تفاوت یو پی اس صنعتی و اداری اینگونه می باشد: یو پی اس اداری بیشتر در برنامه‌های فناوری اطلاعات (IT) مانند اتاق‌های کامپیوتر و محیط‌ های دیتا سنتر مورد استفاده قرار می‌گیرد. در حالی که سیستم‌های UPS صنعتی برای کنترل فرایندهای حیاتی مانند نیروگاه هسته‌ای یا سکوهای نفت طراحی شده‌اند.

در یک مرکز داده، قطع برق AC ممکن است در پردازش داده ها اختلال ایجاد کند. اما خطری برای افراد یا اموال ندارد. سیستم یو پی اس اداری معمولاً در یک محیط تمیز و با دمای کنترل شده نگهداری می شود.

یو پی اس های صنعتی برای محیط های صنعتی طراحی شده اند و از نظر عملکرد در سطح دقیق تری نسبت به یو پی اس های اداری آزمایش شده اند. در محیط‌های صنعتی، قطع برق AC می‌تواند فرآیندهای شیمیایی خطرناک را بی‌ثبات کند یا باعث آسیب پرهزینه به سیستم‌های پردازش شود. در این محیط ها معمولا دمای محیط بالاتر و آلودگی هوا بیشتر است. بنابراین، سیستم های یو پی اس باید در برابر دماهای شدید و مقادیر متوسط ​​گرد و غبار غیر رسانا مقاومت کنند.

کاربرد یو پی اس اداری

یو پی اس سرور اتاق اداری برق پشتیبان مقرون به صرفه را فراهم می کند تا سیستم ها بتوانند در صورت قطع برق کار کنند. اگر داده ها و اطلاعات را به صورت محلی در شرکت یا روی سرور ابری یا با استفاده از اتصال VPN ذخیره می کنید.

یو پی اس های اداری می توانند از قطع برق تصادفی و خراب شدن داده ها جلوگیری کنند.به خصوص در مناطقی که مستعد قطعی برق، صدا و نوسانات برق هستند. همچنین می تواند به افزایش عمر سرورهای فناوری اطلاعات، دستگاه های ذخیره سازی، سیستم های کامپیوتری، روترهای شبکه و موارد دیگر کمک کند.

یو پی اس اداری می تواند برای تامین مدارهای الکتریکی داخل ساختمان نیز استفاده شود. شبکه های فناوری اطلاعات مهم تر نیز ممکن است به یک سیستم UPS برای محافظت از سرور فایل شبکه نیاز داشته باشند.

یو پی اس اداری همچنین ممکن است برای محافظت از سایر دستگاه های الکترونیکی داخلی استفاده شود. اینها شامل گیرنده های ماهواره ای، سیستم های نظارت تصویری و امنیتی، اینترنت اشیا و تجهیزات جانبی آن و… هستند که برای ارسال داده های خود برای تجزیه و تحلیل و کنترل به باتری نیاز دارند.

 

یو پی اس های اداری و کاربرد آنها

یو پی اس های اداری و کاربرد آنها

مزایای استفاده از یو پی اس اداری

استفاده از UPS در دفاتر در هنگام قطع برق از قطع برق جلوگیری می کند که می تواند پرهزینه و مضر باشد. از داده ها، نرم افزار، سخت افزار و سایر تجهیزات و دستگاه ها محافظت می کند، نه تنها در هنگام قطع برق، بلکه در هنگام نوسانات و نوسانات ناگهانی برق. تمام این مزایای یو پی اس اداری تداوم کار را تضمین میکند.

UPS همچنین از تجهیزات در برابر اثرات مخرب صاعقه و خرابی خطوط برق محافظت می کند. این ناهنجاری ها و مشکلات الکتریکی می تواند برای همیشه به سخت افزار آسیب برساند، باعث از بین رفتن و آسیب دیدن داده ها شود و اعتبار سازمان را به شدت تحت تاثیر قرار دهد.

نوسانات ولتاژ اغلب رخ می دهد. به خصوص در مناطق و سازمان هایی که ماشین آلات و تجهیزات زیادی استفاده می شود. قرار گرفتن در معرض نوسانات ولتاژ می تواند به طور ناخواسته باعث داغ شدن بیش از حد دستگاه ها و عملکرد نامناسب آن شود که خطرناک و همچنین خرابی است.

یک یو پی اس با کیفیت هر گونه نوسان را تشخیص می دهد و بر اساس آن عمل می کند. و مقدار ایده آل برق مورد نیاز برای نگهداری تجهیزات و ماشین آلات مورد نیاز را فراهم می کند.

یو پی اس اداری با کیفیت به راحتی می تواند به عنوان “بیمه” برای سازمان شما در نظر گرفته شود. یو پی اس ها روشی مقرون به صرفه برای اطمینان از آرامش خاطر و آمادگی برای کار هستند.

در نهایت

با یک منبع تغذیه پشتیبان پایدار و قابل اعتماد، می توانید با اطمینان روی کار در حال انجام تمرکز کنید و اطمینان حاصل کنید که عملیات هرگز به خطر نمی افتد. همچنین داشتن سیستم برق اضطراری برای مدیریت، جلوگیری از هدر رفتن اطلاعات و خرابی بسیار مناسب است.

می‌توانید با کارشناسان ما در شرکت پویا توسعه افزار با شماره های ۸۸۳۴۳۴۰۰ و ۰۳ – ۸۸۳۴۵۶۰۱ تماس بگیرید.

 

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 1 =