ژنراتورهای پشتیبان با سیستم های UPS

ژنراتورهای پشتیبان

ژنراتورهای پشتیبان به گونه ای طراحی شده اند که ساعت ها و حتی روزها از برق اضطراری برای طیف وسیعی از برنامه ها استفاده می کنند. این درست است که شما می توانید مدت زمان طولانی پشتیبان گیری را فقط با یک منبع تغذیه بدون وقفه به دست آورید. با این حال، هنگامی که برنامه های کاربردی به مقادیر بیشتری از قدرت نیاز دارند، اجرای سیستم UPS برای مدت زمان طولانی می تواند پرهزینه باشد، به ویژه در مورد نگهداری باتری. بهترین کار در این زمان استفاده از یک راهکار ترکیبی است.

ترکیب اغلب جواب می دهد!

در مراکز داده و برنامه های صنعتی، استفاده از ترکیبی از هر دو سیستم UPS با باتری کوتاه مدت و یک ژنراتور پشتیبان رایج است. در حالی که ژنراتورهای دیزلی تقریباً بی رقیب هستند وقتی صحبت از انجام دقیق همان چیزی است که نام­شان نشان می دهد- تولید برق در صورت عدم وجود قدرت دیگر- آنها نمی توانند کار UPS را به طور کامل جایگزین کنند. برای اینکه یک ژنراتور پشتیبان کار کند، ابتدا باید یک سوئیچ انتقال خودکار (ATS) را نصب کنید. ATS به برق اصلی، ژنراتور پشتیبان و بار متصل است. در صورت خرابی شبکه، ATS یک سیگنال به ژنراتور پشتیبان می فرستد تا راه اندازی شود و بار متصل شده را به طور خودکار از منبع اصلی به منبع ژنراتور اضطراری تغییر می دهد.

ژنراتورهای پشتیبان با سیستم های UPS

ضرورت و اهمیت استفاده از منبع تغذیه بی وقفه

اگر برق را برای مدت زمان طولانی از دست بدهید چه اتفاقی می افتد؟ فکرش را بکنید. نورپردازی، گرمایش و سرمایش مرکزی، لوازم برقی، و امنیت عمومی شما حذف خواهد شد. غذای یخچال شما خراب می شود و راحتی شما به شدت به خطر می افتد. اگر به برق برای تأمین تجهیزات پزشکی یا کار اصلی در خانه نیاز دارید، باید برای یافتن منبع تغذیه جایگزین تلاش کنید. نیازی به گفتن نیست که از دست دادن برق تأثیر بسیار مهمی بر زندگی بیشتر مردم خواهد داشت. اگر در منطقه ای مستعد طوفان زندگی می کنید، به تجهیزات پزشکی اضطراری تکیه می کنید یا مشاغل خود را خارج از خانه اداره می کنید، یک دستگاه پشتیبان می تواند شما را از موقعیت خطرناک و پرهزینه محافظت کند. یک ژنراتور پشتیبان راهی هوشمندانه است تا از قطع شدن طولانی مدت برق بر کیفیت زندگی شما جلوگیری کند.

نحوه کار ژنراتور پشتیبان

معمولاً پس از خرابی اصلی ، 10 تا 20 ثانیه طول می کشد تا ژنراتور پشتیبان راه اندازی شود. بنابراین برای اینکه سیستم های بحرانی خود را فعال نگه دارید تا ژنراتور اضطراری کار کند، به یک منبع برق اضطراری برای قرار گرفتن بین ATS و بار برای انتقال یکپارچه از برق اصلی به توان تولید کننده پشتیبان نیاز دارید. طیف وسیعی از ژنراتورهای پشتیبان  در بازار وجود دارند که می توان آنها را به همراه UPS برای تأمین نیروی جایگزین برای برنامه های داخلی، تجاری، صنعتی و مرکز داده استفاده کرد.

 

پیشنهاد ما به شما : سیستم های UPS و اینورتر

 

مزایای استفاده از ژنراتور پشتیبان

  • توزیع سریع و کارآمد قدرت
  • استفاده بی وقفه از سیستم های گرمایش و سرمایش، لوازم الکترونیکی و لوازم خانگی
  • راحتی و ایمنی هنگام طوفان و خاموشی
  • محافظت در برابر نوسانات ولتاژهای خطرناک و افزایش مجدد هنگام بازگشت برق
  • امنیت بیشتر منازل مسکونی به واسطه عملکرد دزدگیر های پشتیانی شده با منبع تغذیه بی وقفه( حتی اگر با قطع برق هیچکس در خانه نباشد، ژنراتور پشتیبان شما به طور خودکار روشن می شود و به نظر می رسد که خانه مسکونی است).

مزایای استفاده از ژنراتور پشتیبان

چه یوپی اسی مناسب تر است…

برای ژنراتور ها بهتر است از یوپی اس های لاین اینتر اکتیو با باتری داخلی استفاده شود …

شرکت پویا توسعه افزار تولید کننده انواع یوپی اس های لاین اینتر اکتیو که قابلیت مچ شدن با ژنراتور ها را دارا هستند آماده مشاوره به مشتریان محترم در این زمینه می باشد .

 

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده + 5 =