بهترین یو پی اس برای خط تولید لیوان یکبار مصرف

بهترین یو پی اس برای خط تولید لیوان یکبار مصرف

چه عواملی زمان تامین برق یک سیستم یو پی اس را تعیین می کند؟

عوامل موثر در تامین برق UPS عبارتند از:
تعداد سیستم ها و میزان بار وصل شده به یو پی اس
ظرفیت باتری استفاده شده در ورودی یو پی اس

اجزاء یو پی اس

باتری (Battery): به منظور ذخیره کردن انرژی الکتریکی و بهره گیری به عنوان منبع انرژی الکتریکی در یو پی اس

اینورتور (Inverter): با هدف تبدیل جریان مستقیم به متناوب

شارژر (Charger): برای شارژ نمودن باتری یو پی اس و تبدیل کردن جریان متناوب به مستقیم

یکسوساز یا رکتیفایر (Rectifier): با هدف تبدیل جریان متناوب ورودی به جریان مستقیم

انواع یو پی اس

UPS بر اساس ساختار و عملکردشان به سه نوع تقسیم می شوند:

1 – یو پی اس آنلاین(online)

2 – یو پی اس آفلاین(offline)

3 – یو پی اس لاین اینتر اکتیو (Line interactive)

بهترین یو پی اس برای خط تولید لیوان یکبار مصرف

بهترین یو پی اس برای خط تولید لیوان یکبار مصرف

یو پی اس آنلاین

این دستگاه ها پیشرفته ترین و گران قیمت ترین دستگاه های یو پی اس هستند. ساختار این دستگاه ها طوری است که برق شهر علاوه بر اینکه باتری ها را در حالت شارژ شده نگه می دارد توسط رکتیفایر برق AC را به DC تبدیل می کند.

در این حالت اینورتر دائم کار یو پی اس های آنلاین یکبار دیگر برق DC را به AC تبدیل می کند و بعد از گذشتن از فیلترهای نویز گیر و استابلایزر نوسان گیر دستگاه یک خروجی دائم و سالم به تجهیزات مصرفی می دهد و هنگامی که برق شهر قطع شود ، چون قرار نیست برخلاف یو پی اس های لاین اینتر اکتیو اینورتر روشن شود و برق DC را به AC تبدیل کند بدون هیچ وقفه ای (صفر ثانیه) یک خروجی سالم و پایدار ارائه می دهد .

موارد مصرف : توان های بالای10 کاوا ، سرور های اورجینال حساس، تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی ، بیمارستان ها ، دستگاه های برش لیزر ، برای برق های سه فاز و از این دست تجهیزات …

یو پی اس آفلاین یا لاین اینتر اکتیو و تفاوت آنها :

به غیر از یو پی اس آنلاین که تکنولوژی آن در بالا توضیح داده شد بقیه یو پی اس ها آفلاین هستند . که تکنولوژی آنرا برایتان توضیح میدهم:

انواع یو پی اس آفلاین که شامل لاین اینتر اکتیو هم می شود ، فقط در صورت قطع برق فعال می شوند.

در این حالت فقط موقعی که بدلیل نوسان شدید برق یا قطعی ناگهانی ؛ برق قطع می شود ، توسط یک سوئیچ از برق شهر بروی باتری رفته و از باتری شارژ شده آماده ، برق DC  باتری توسط اینورتر که حالا روشن شده به AC  تبدیل می شود و یک خروجی به تجهیزات می دهد .

این فرایند سوئیچ و روشن شدن اینورتر حدود 4 میلی ثانیه زمان می برد . اما باعث خاموش شدن تجهیزاتی همچون کامپیوتر و روشنایی ها و تجهیزات خانگی و اداری نمی شود .

وظیفه یو پی اس ها :

تنظیم کردن و اصلاح نمودن و یا افزایش و کاهش دادن ولتاژهای خروجی و ورودی ، با هدف فراهم کردن یک ولتاژ قابل قبول برای دستگاه، تصحیح ولتاژ ورودی با انتقال خروجی صحیح به بار یعنی تثبیت ورودی از نویز است که در نتیجه خروجی معمولاً توسط این یو پی اس تامین می شود.

بای پس حالتی است که در صورت بروز خطای فنی یا بالا رفتن بیش از حد دما فعال می شود و به اصطلاح یو پی اس وارد این حالت می شود.

و نیز مهیا نمودن برق مورد نیاز تجهیزات مصرف کننده با کیفیت مطلوب و به صورت پیوسته.

همه اینها زمانی اتفاق می افتد که منبع تامین کننده برق منطقه ای مشکلات کلی یا جزئی داشته باشد.

وظایف اصلی یو پی اس:
  • تأمین توان الکتریکی مصرف کننده بدون وقفه
  • جلوگیری از اختلالات و نوسان برق شهری
  • ثابت نگه داشتن سطح ولتاژ و فرکانس

 خط تولید لیوان یکبار مصرف

خط تولید ظروف یکبار مصرف شامل تجهیزاتی مانند دستگاه ورق سازی، ظروف یکبار مصرف و دستگاه قالب گیری یا دستگاه ترموفرمینگ ظروف یکبار مصرف می باشد.خط تولید ظروف یکبار مصرف برای اینکه بتواند بصورت دقیق تری کار خود را انجام دهد،احتیاج به دستگاه پرس دارد.

دستگاه پرس ، نمونه ای از دستگاه های موجود در خط تولید ظروف یکبار مصرف می باشد که محصول نهایی را در نمونه های گوناگون تحویل می دهد.

دستگاه پرس خط تولید یکی از دستگاه های خط تولید ظروف یکبار مصرف می باشد که در بازار با انواع مختلفی به فروش می رسد و این دستگاه ها قابلیت تولید انواع ظروف مختلفی را دارند و می توانند رول و ورق ها را با تنوع بسیار تحویل بدهند .

نمونه های محصولاتی که دستگاه پرس بصورت نهایی شده تحویل میدهد عبارتند از :

کاسه یکبار مصرف پلاستیکی

بشقاب یکبار مصرف پلاستیکی

پیش دستی یکبار مصرف پلاستیکی

ظرف نذری یکبار مصرف پلاستیکی

قاشق و چنگال یکبار مصرف پلاستیکی

لیوان یکبار مصرف پلاستیکی

ماشین آلات تولید ظروف پلاستیکی یکبار مصرف  ماشین آلاتی هستند که مواد اولیه آنها مواد پلیمری و نفتی هستند و ظروف تولید شده آنها ظروف شیشه ای و سفید است.قابل بازیافت که مواد اولیه آنها پلیمر و مواد نفتی و ظروف تولیدی آنها می باشد. ظروف شیشه ای و سفید هستند.

خط تولید ظروف یکبار مصرف پلاستیکی در کارخانه های تولیدی شهرک های صنعتی نقاط گوناگون کشور ، فعال می باشند و ظروف یکبار مصرف پلاستیکی را با دنیایی از تنوع تولید می کنند تا نیاز بازار های ایرانی را مرتفع کنند.

در چندین سال اخیر که استفاده از ظروف یکبار مصرف افزایش فراوانی یافته است. این روز ها ظروف یکبار مصرف ، غالبا در سه دسته آلومینیومی ، پلاستیکی (پلی پرو پیلن) و گیاهی جای می گیرند.

 

بهترین یو پی اس برای خط تولید لیوان یکبار مصرف

بهترین یو پی اس برای خط تولید لیوان یکبار مصرف

شرکت پویا توسعه افزار

 شرکت پویا توسعه افزار، بهترین مشاور برای خرید یو پی اس مورد نیاز شما عزیزان با بهترین قیمت  می باشد و در این راستا شما  می توانید با همکاران و کارشناسان تحصیل کرده ما که با کمال میل آماده هر گونه مشاوره و پاسخگویی به سوالات شما خریداران عزیز می باشند در تماس باشید.

جهت ارتباط با کارشناسان فروش شرکت و مشاوره رایگان با ما با شماره های ۸۸۳۴۳۴۰۰
۰۳ – ۸۸۳۴۵۶۰۱ در تماس باشید.
مطالب پیشنهادی