کاربرد یو پی اس در فروشگاه ها

کاربرد یو پی اس در فروشگاه ها

کاربرد یو پی اس در فروشگاه ها

 

فروشگاه ها و مراکز فروش در واقع مکان هایی هستند که خدمات مختلفی به مشتریان ارائه می شود. محصولاتی که در فروشگاه ها هستند نوع محیط کار آنها را تعیین می کند.

فروشگاه هایی هستند که در زمینه فروش مایحتاج روزانه ما فعال هستند و با توجه به نوع فعالیت از تجهیزات الکتریکی مختلفی استفاده می کنند. انجام می دهند. یخچال، کولر، فریزر، کامپیوتر، دوربین مداربسته، درب برقی، پله برقی و … از جمله مواردی هستند که در فروشگاه ها به کمک برق کار می کنند و در صورت قطعی برق ممکن است خساراتی به بار آورند. باشد.

UPS کاربردهای متفاوتی دارد، اما همه آنها یک هدف واحد دارند و آن تامین برق مورد نیاز تجهیزات الکتریکی است که در طول روز و شب زیاد با آن سروکار داریم.

این را به خوبی می دانید که UPS یک سیستم منبع تغذیه بدون وقفه است که در زمان قطع برق استفاده می شود. پس با توجه به موارد ذکر شده حتما دلیل خرید یو پی اس و تجهیز سیستم های برقی به یو پی اس را متوجه شده اید.

در واقع، در هر کجا که کار می‌کنید، بدون شک از وسایل برقی مختلفی استفاده می‌کنید که به یک یو پی‌اس مجهز نیاز دارند. UPS بدون وقفه در جریان برق به عنوان منبع تغذیه پشتیبان برای دستگاه مورد نظر عمل می کند.

بنابراین در مورد کاربرد یو پی اس در فروشگاه ها، باید اشاره کنیم که UPS در دستگاه های مختلف فروشگاه به عنوان یک پشتیبان عمل می کند. UPS می‌تواند برق اضطراری را برای سیستم‌های ایمنی و حفاظتی که با آنها سروکار دارید فراهم کند و در مواقع اضطراری به کمک شما بیاید.

 

کاربرد یو پی اس در فروشگاه ها

کاربرد یو پی اس در فروشگاه ها

کاربرد یو پی اس در فروشگاه ها

UPS سیستمی است که در هنگام قطع برق استفاده می شود. به طور کلی می توان گفت که در هر مکانی که از وسایل برقی استفاده می کنید به یو پی اس نیاز خواهید داشت. UPS بدون ایجاد وقفه به عنوان منبع تغذیه در دستگاه استفاده می شود.

UPS به عنوان محافظت و پشتیبان در دستگاه ها عمل می کند و در شرایط اضطراری وارد عمل می شود. برق اضطراری برای سیستم های ایمنی و حفاظتی مانند سیستم های اعلام حریق، دوربین های مدار بسته یا دزدگیر بسیار ضروری است.

ولتاژ تغدیه سیستم های نامبرده ولتاژ پایین DC و حدود 6 تا 12 ولت می باشد. باتری یو پی اس معمولا در تابلوی اصلی سیستم ها قرار گرفته و به مدار الکترونیکی وصل می گردند. در زمان وجود برق شهری باطری ها شارژ شده و هنگام قطع برق شبکه بدون تاخیر وارد مدار گردیده و برق اضطراری را تامین می نماید.

به خاطر داشته باشید که مدت زمان منبع تغذیه اضطراری به ظرفیت باتری ها بستگی دارد. شایع ترین مشکلی که ممکن است در فروشگاه ها رخ دهد قطع ناگهانی برق است. با استفاده از یو پی اس و قرار دادن آن بین مسیر منبع تغذیه و تجهیزات الکتریکی پس از قطع ناگهانی برق، یو پی اس وارد مدار شده و با استفاده از انرژی ذخیره شده در باتری های متصل به با توجه به ظرفیت باتری و مقدار انرژی ذخیره شده، UPS برق مورد نیاز را برای مدت زمان مشخص شده فراهم می کند.

انواع یو پی اس های مناسب برای فروشگاه ها در واقع همان یو پی اس هایی هستند که با توجه به نکات مهم در زمان خرید تهیه کرده اید و مشاوره های لازم را در این زمینه دریافت کرده اید.

مدت منبع تغذیه اضطراری به ظرفیت باتری UPS مورد نظر شما بستگی دارد. با استفاده از یو پی اس و قرار دادن آن بین منبع تغذیه و تجهیزات الکتریکی پس از قطع ناگهانی برق، یو پی اس وارد مدار شده و میزان برق مورد نیاز تجهیزات شما را تامین می کند.

برای استفاده از UPS در فروشگاه، باید به نوع UPSی که خریداری می‌کنید توجه زیادی داشته باشید، زیرا در برخی موارد ممکن است UPS Line Interactive برای تجهیزات فروشگاه شما باشد. مناسب هستند و در برخی موارد یو پی اس آنلاین گزینه بهتری برای شماست.

شرکت پویا توسعه افزار با چند دهه سابق در فروش انواع یو پی اس (یو پی اس صنعتی ، یوپی اس خانگی ، یو پی اس اداری ویو پی اس فروشگاه ی)، استابلایزر(استابلایزر اداری  ، استابلایزر خانگی، استابلایزر صنعتی ، استابلایزر فروشگاه ی ) و انواع باتری یو پی اس می باشد.

برای اطلاع بیشتر در ارتباط با خرید یو پی اس و مشاوره می توانید با ما با شماره های ۸۸۳۴۳۴۰۰
۰۳ – ۸۸۳۴۵۶۰۱ در ارتباط باشید.

 

 

 

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − نه =