چه یو پی اسی برای کولر گازی مناسب است

چه یو پی اسی برای کولر گازی مناسب است

چه یو پی اسی برای کولر گازی مناسب است

چه یو پی اسی برای کولر گازی مناسب استامروز قصد داریم دستگاهی به نام یو پی اس را به شما معرفی کنیم، می توانید حتی در صورت قطع برق از کولر گازی استفاده کنید و از خرابی کمپرسور جلوگیری کنید. دستگاهی که به عنوان منبع تغذیه بدون توقف عمل می کند، یو پی اس نامیده می شود. علاوه بر این، کولرگازی یو پی اس نقش تنظیم کننده و تثبیت کننده ولتاژ را در شرایط مختلف ایفا می کند. در واقع این روزها استفاده از یو پی اس کولر گازی به عنوان یک سیستم برق اضطراری که معمولاً سیستم برق شهری در معرض وقفه ها و نوسانات شدید قرار می گیرد بسیار راحت و مفید است.

حال ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که کاربرد یو پی اس چیست و چرا خرید آن برای کولرگازی توصیه می شود؟

پاسخ این سوال را با یک تخمین ساده توضیح خواهیم داد. همانطور که می دانید کولر گازی یکی از پرکاربردترین وسایل است، یعنی کولر گازی حدود 80 درصد برق را دریافت کرده و آن را به انرژی گرمایشی یا سرمایشی تبدیل می کند. در نتیجه اگر کولر گازی در روزهای بسیار گرم مجبور به کار بی نقص باشد، بی دلیل نیست که در پایان ماه با قبض برق بسیار سنگین و گرانی مواجه شوید. حالا شما توان مصرفی کولر گازی را دارید که مصرف کمتری هم دارد که حدود 5.1 کیلو وات تخمین زده می شود. در صورتی که یو پی اس برای کولر گازی تهیه شده باشد، یو پی اس می تواند 4 تا 5 ساعت جریان برق مورد نیاز را به راحتی تامین کند، در کولر گازی.

بنابراین به این نتیجه میرسیم که با استفاده از یو پی اس می توان مقدار زیادی در مصرف برق صرفه جویی کرد و اگر تعداد زیادی از مردم یک منطقه از این روش استفاده کنند، احتمال قطع برق یا نوسانات شدید برق در آن منطقه بسیار کاهش می یابد.

چه یو پی اسی برای کولر گازی مناسب است.

 

یو پی اس های مناسب برای کولر گازی و چیلر

با گرم شدن روز به روز دمای هوا و کاهش ظرفیت کولرهای آبی قدیمی، هم اکنون بسیاری از مردم به فکر تهیه کولر گازی برای محیط های خانگی و اداری به خصوص در مراکزدرمانی و بیمارستان های خود هستند، چرا که قیمت این کولرها چند برابر می شود. نسبت به کولرهای آبی کارآمدتر است، صدای کمتری تولید می کند و برای خنک کردن نیازی به آب ندارد.

در بسیاری از شهرهای گرم و کویری ایران با توجه به افزایش دما در تابستان باید از کولرهای گازی برای سرمایش استفاده کرد، حتی در برخی شهرها مانند زاهدان یا خوزستان دمای هوا در عرض چند روز به شدت  افزایش می یابد. اگر چند دقیقه به هر دلیلی از کار بیفتد، افراد در خانه یا محل کار گرمای زیادی و دمای بالا را تجربه خواهند کرد.

یکی از دلایل کار نکردن کولر گازی سوختن یا خرابی قطعات به کار رفته در آن است. یکی از دلایل اصلی تاثیرگذار بر خرابی کولر گازی نوسانات برق است، در این شهرها باید کولر گازی در طول روز به مدت طولانی روشن بماند، بنابراین این نوسانات برق بیش از هر زمان دیگری بر کولر گازی تاثیر می گذارد.

 

چه یو پی اسی برای کولر گازی مناسب است

چه یو پی اسی برای کولر گازی مناسب است

اما در تابستان قطعی برق می تواند مشکل ساز باشد و در نتیجه کولر گازی از کار بیفتد و هر دوی این شرایط را باید در نظر گرفت و در همه موارد کولر گازی همیشه کار می کند و از گرمازدگی افراد جلوگیری می کند.

 یو پی اس برای کولر گازی چه نقشی دارد

همانگونه که گفته شد، نوسانات برق یکی از دلایل خرابی کولر گازی است و اگر شما هم از جمله کسانی هستید که از کولر برای خنک کردن محیط خانه یا محل کار خود استفاده می کنید، بهتر است با توجه به قیمت بالای خرید و هرینه ی بالای تعمیر کولر گازی با یو اس پی جلوی ضرر و زیان ناشی از تعمیر و خرابی کولر گازی بگیرید .

با تهیه یو پی اس مناسب برای کولر گازی خود می توانید از نوسانات قطعی برق جلوگیری کنید و کولر گازی خود را از آسیب های ناشی از قطع برق محافظت کنید. همچنین می توانید برای کولر گازی خود یک یو پی اس خریداری کنید و در زمان قطع برق  شهری از باتری های موجود در آن استفاده کنید و در این مواقع همیشه بدون هیچ مشکلی از کولر گازی خود استفاده کنید.

 

 

چه یو پی اسی برای کولر گازی مناسب است

چه یو پی اسی برای کولر گازی مناسب است

سخن آخر

اگرچه قصد خرید تجهیزات الکتریکی و الکترونیکی برای مراکز درمانی و بیمارستان ها، تجهیزات پزشکی، منازل مسکونی، ادارات و موسسات، آسانسور وبالابرها، دستگاه های خودپرداز، کرکره برقی، کولرهای آبی و گازی، سیستم های کامپیوتری، سیستم های مخابراتی و مراکز داده و تجهیزات دندانپزشکی، تجهیزات ایمنی، آزمایشگاه، تجهیزات روشنایی و … دارید می توانید با ما تماس بگیرید. خریداران محترم، همکاران و کارشناسان فرهیخته ما در پویا توسعه افزارخوشحال می شوند هر گونه مشاوره و پاسخگویی به سوالات شما را ارائه دهند.

جهت ارتباط با کارشناسان فروش شرکت و مشاوره رایگان با ما با شماره تماس های ۰۳ – ۸۸۳۴۵۶۰۱ در تماس باشید.

مطالب پیشنهادی