یو پی اس مناسب برای پکیج و رادیاتور

یو پی اس مناسب برای پکیج و رادیاتور

با توجه به کوچک بودن ابعاد آن ها ، اکثر آنها را می توان در اتاق کنترل یا موتورخانه قرار داد.

یو پی اس مناسب برای پکیج و رادیاتور

یو پی اس مناسب برای پکیج و رادیاتور

 

فواید استفاده از یو پی اس برای پکیج های دیواری

در تابستان که دما بالاست و ضریب مصرف برق در کشور بالاتر از حد استاندارد است، برق دائماً قطع می شود.

در زمستان، ممکن است به دلیل خنک شدن بیش از حد هوا و خرابی ترانسفورماتور برق، وقفه های مداوم وجود داشته باشد.

قطعی برق و نوسانات برق ورودی از شهر نیز بر عملکرد و وضعیت دستگاه تأثیر می گذارد و در تولید و گرمایش آب گرم با مشکل مواجه می شویم.

برای استفاده از سیستم گرمایش و آب گرم در تابستان و زمستان در زمان قطع برق و دور نگه داشتن پکیج از قطعی برق و نوسانات برق، استفاده از برق اضطراری یا یو پی اس توصیه می شود.

یو پی اس های آنلاین به طور خودکار کامپیوترها، درب های اتوماتیک، آسانسورها، دوربین های مداربسته، لوازم خانگی، پکیج های گرمایشی و رادیاتورها را در زمان های خاص تغذیه می کنند و دارای باتری داخلی یو پی اس هستند که 15 تا 20 دقیقه انرژی مصرف می کند.

اگر بخواهیم به مدت طولانی از برق یو پی اس استفاده کنیم باید بسته به مقدار و زمان مورد نیاز از باتری های خارجی استفاده کنیم.

باتری های UPS خارجی می توانند 2 تا 3 ساعت برق را تامین کنند.

در صورت قطع برق، پکیج ممکن است آسیب ببیند و باعث ایجاد مشکل و هزینه تعمیر شود. بنابراین، برای محافظت از دستگاه و در دسترس بودن پکیج توصیه می شود از یک یو پی اس استفاده کنید.

یو پی اس مناسب برای پکیج و رادیاتور

یو پی اس مناسب برای پکیج و رادیاتور

 

چه نوع یو پی اس برای پکیج و رادیاتور مناسب است

با پیشرفت تکنولوژی وسایل زیادی وارد زندگی روزمره انسان ها شده است که هر کدام می توانند در بهبود شرایط زندگی انسان ها و ارتقای سطح رفاه و آسایش او نقش داشته باشند. پکیج های دیواری یکی از ابزارهایی هستند که با پیشرفت تکنولوژی و صنایع وارد زندگی بشر شده اند.

این پکیج این پتانسیل را دارد که جایگزین مناسب و مناسبی برای موتورخانه ها و آبگرمکن های قدیمی باشد. با کمک برق، آنها همیشه می توانند آب گرم مورد نیاز شما را داشته باشند و به شما اجازه می دهند ظرف ها را بشویید یا حمام کنید. کمک بگیرید و حتی خانه را با کمک رادیاتور گرم کنید.

پکیج ها از جهات مختلفی نسبت به آبگرمکن مزایای زیادی دارند، اما باید به خاطر داشته باشید که پکیج یک وسیله الکترونیکی است که برای کار و تامین برق باید به برق شهر متصل شود.

همانطور که می دانید برق شهری دارای نوسانات و تغییرات ولتاژ زیادی است که این پتانسیل را دارد که بردها و قطعات مستعمل یک پکیج دیواری را در مدت زمان کوتاهی از بین ببرد و باعث سوختن قسمتی یا تمام پکیج شود.

از آنجایی که در حال حاضر خرید و تعمیر پکیج دیواری نیز می تواند برای شما بسیار پرهزینه باشد، توصیه می کنیم اقدامات مناسبی مانند خرید یو پی اس برای پکیج حرارتی خود را انجام دهید تا از بروز چنین مواردی جلوگیری کنید.

مزایای خرید یو پی اس برای پکیج حرارتی

اگر می خواهید برای منزل خود پکیج حرارتی تهیه کنید و در برابر نوسانات برق از آن مراقبت کنید، باید برای پکیج حرارتی خود نیز یو پی اس تهیه کنید.

UPS بین پکیج گرمایشی و منبع تغذیه محل قرار دارد تا از آسیب دیدن قطعات آن جلوگیری کند. همچنین محل یو پی اس پکیج حرارتی این قابلیت را دارد که در صورت قطع برق با ذخیره انرژی در باتری های شما انرژی مورد نیاز پکیج حرارتی شما را ذخیره کند و در این مواقع بدون نگرانی آب گرم ظروف خود را بشویید و یا از حمام خود به خوبی استفاده کنید.

 

یو پی اس مناسب برای پکیج و رادیاتور

یو پی اس مناسب برای پکیج و رادیاتور

 

 

پویا توسعه افزار

یکی از این اهداف خرید تجهیزات الکتریکی و الکترونیکی برای مراکز درمانی و بیمارستان ها، تجهیزات پزشکی، منازل مسکونی، ادارات و موسسات، آسانسور ، دستگاه های خودپرداز، کرکره برقی، کولرهای آبی و گازی، سیستم های کامپیوتری، سیستم های مخابراتی و مراکز داده است.

اگر تجهیزات دندانپزشکی، تجهیزات ایمنی، آزمایشگاه، تجهیزات روشنایی و … دارید می توانید با ما تماس بگیرید.

همکاران و کارشناسان فرهیخته ما آماده تهیه هرگونه مشاوره و پاسخگویی به سوالات شما خریداران گرامی می باشند.

جهت ارتباط با کارشناسان فروش شرکت و مشاوره رایگان با ما با شماره های ۰۳ – ۸۸۳۴۵۶۰۱ در تماس باشید

مطالب پیشنهادی