آشنایی با 2 نوع اصلی استابلایزر

آشنایی با 2 نوع اصلی استابلایزر

آشنایی با 2 نوع اصلی استابلایزر

استابلایزر ها کارشون تنظیم و رگوله کردن ولتاژ برق شهر است. میدونید که بهترین ولتاژ برای مصرف کننده های برقی ، ولتاژ 220 ولت هست ولی محدوده 200 تا 240 هم ( یعنی 20 ولت کمتر یا بیشتر از 220 ولت ) محدوده امن و مناسب شناخته میشه.

استابلایزر ها باید همیشه ولتاژ برق رو در این محدوده نگه دارند تا به دستگاههای برقی به علت زیاد بودن و یا کم بودن ولتاژ برق آسیبی نرسد. علاوه بر تنظیم ولتاژ برق ، با فیلترهای که دارند ، نویز و نوسان برق را هم حذف میکنند و در حقیقت نقش محافظ برق راهم بازی میکنند . با خرید استابلایزر از این موارد بهره مند شوید.

آشنایی با 2 نوع اصلی استابلایزر

آشنایی با 2 نوع اصلی استابلایزر

انواع استابلایزر

استابلایزر رله ای یا پله ای

استابلایزر سرو موتوری

 

در استابلایزر رله ای ، تنظیم ولتاژ برق، با قطع و وصل رله ها انجام میشود که به هر قطع یا وصل رله یک پله میگویند. ممولا تغییر ولتاژ در هر پله 10 ولت میباشد.

هر چقدر تعداد رله ها و یا پله های یک استابلایزر بیشتر باشد ، به دلیل اینکه محدوده وسیعتری از برق را میتواند رگوله کند ، قیمت بالاتری هم دارد.

در استابلایزرهای سروو موتوری ، یک موتور برقی بجای رله کار تنظیم برق رو انجام میده و دقت تنظیم این استابلایزر ها بالاتره و خروجی آنها معمولا درمحدوده 222 تا 218 هستش. ولی این استابلایزرها گرون ترند و معمولا در توانهای بالا ساخته میشوند. شرکت پویا توسعه افزار با مسئولیت پذیری در قبال شما عزیزان خود را موظف به ارائه بهترین خدمات میداند.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 + سه =