مناسب ترین راهکار برای قطعی برق

مناسب ترین راهکار برای قطعی برق

مناسب ترین راهکار برای قطعی برق با پویا توسعه افزار همراه باشید.

 

همه ما به دنبال راهکاری برای تحمل کمتر بی برقی هستیم، در این مسیر رعایت برخی نکات ساده می‌تواند به ما کمک زیادی کند.

در زمان قطع شدن برق،به جز تاریکی که در زمان شب بیش تراست،مسائل دیگری نیز می تواند ما را دچار مشکل کند از جمله : گرم شدن هوا در تابستان و یا سرد شدن فضا در زمستان، از کارافتادن یخچال، فریزر و اختلال در انجام کار و خدمات رسانی در مشاغل مختلف از جمله محدودیت هایی است که در اثر قطعی برق اتفاق می افتد، در این شرایط تعدادی از راهکارها هست که با استفاده از آن ها به طور موقت می تواند نبود برق را جبران کند.

یکی از راهکارها برای جلوگیری از صدمات ناشی از قطعی برق مانند از دست رفتن داده ها در شرکت ها و جلوگیری از محبوس شدن در آسانسور و امثال اینها، استفاده از یو پی اس می باشد. یو پی اس ها می توانند تا مدت زمانی بعد از قطعی برق وسایل برقی ضروری را روشن نگه دارند و کاربر آن را خاموش کند تا به شبکه ها و وسایل برقی و ارتباطی آسیب وارد نشود.

در ادامه، باید بگوییم که یکی از موثرترین و کارآمدترین روش ها برای جبران قطعی برق و جایگزین برق شهری ups می باشد.

این دستگاه در واقع یک منبغ تغذیه بدون وقفه می باشد که قابلیت تامین کردن برق مورد نیاز تجهیزات برقی را در زمان قطع برق شهری دارا است. بنابراین می توان گفت که یو پی اس مناسب ترین و سریع ترین جایگرین برای تامین برق و حفظ سلامتی دستگاه‌ها و ذخیره اطلاعات می باشد.

از این دستگاه می توان برای بسیاری از تجهیزات و دستگاه های حساسی که بابرق کار می کنند استفاده کرد.

استفاده از این دستگاه در ادارات، بیمارستان‌ها، مراکز امنیتی، منازل و بسیاری از مکان های دیگر از اهمیت زیادی برخوردار می باشد زیرا که مانع از ایجاد مشکلات برقی خواهد شد.

پس می توان اینگونه عنوان کرد که یو پی اس یکی از موثرترین راهکارهای مناسب برای قطعی برق می باشد و تا زمان اتصال مجدد برق شهر ، پشتیبان بسیارمناسب برای قطع برق به حساب می آید.

قطعی برق و اختلال در عملکرد دستگاه ها

اختلال و نوسانات برقی می توانند به تجهیزات و دستگاه های حساس و حیاتی مانند تجهیزات بیمارستانی خسارت و آسیب های جدی وارد کنند. آسیب ها و خسارتی که به این دست از تجهیزات وارد می شود بدون شک هزینه زیادی در بر دارد و علاوه بر آن می تواند جان هزازان نفر را نیز به خطر بیاندازد. بنابراین نیاز است که این تجهیزات حساس به یک پشتیبان مطمئن یعنی دستگاه ups مجهز شوند.

 

مناسب ترین راهکار برای قطعی برق

مناسب ترین راهکار برای قطعی برق

مزایای دستگاه یو پی اس

با توجه به این مسئله که ups یک دستگاه پشتیبان و محافظ در برابر احتلالت و نوسانات برقی برای تجهیزات حساس می باشد در ادامه به برخی از مزایای ups می پردازیم :

  •  محافظت از دستگاه ها و اطلاعات در برابر افزایش و یا افت ولتاژ ناگهانی برق و نوسانات
  •   در زمان قطع برق روشن ماندن دستگاه‌های مصرفی بدون ریست یا خاموش شدن
  • امکان اتصال یو پی اس به  ژنراتورها
  • برق رسانی آنلاین و بدون وقفه به کامپیوتر یا سرور و دیتاسنترها
  • احتمال خرابی دستگاه‌های مصرفی را بسیار کاهش می دهد
  • ادامه فعالیت کاربران در هنگام قطعی برق و افزایش بهره وری در کار، محافظت از اطلاعات
  • فعال بودن سیستم های حفاظتی و امنیتی
  • عاری از آلودگی هوا و آلودگی صوتی

 

مناسب ترین راهکار برای قطعی برق

مناسب ترین راهکار برای قطعی برق

در نهایت

در سالهای اخیر نوسات و اختلالات برق شهری به گونه زیاد و خسارت آور می باشند که پیش بینی شده است در سال های آینده این روند افزایش هم پیدا خواهد کرد.

بنابراین با توجه به شرایط اقتصادی این روزها نیاز است که از تجهیزات و دستگاه های برقی حساس در برابر این نوسانات به خوبی محافظت شود. بنابراین یکی از بهترین راهکارهای مناسب برای قطعی برق مجهز کردن تجهیزات و دستگاه های برقی به ups  می باشد.

یو پی اس در حقیقت یک منبع تغذیعه بدون وقفه می باشد و قابلیت این را دارد که تجهیزات و دستگاه های برقی حساس را در برابر نوسانات برقی ایمن کرده و میزان برق مورد نیاز آن ها را در زمان قطع برق شهری فراهم سازد.

مشاوران و کارشناسان فروش ما در پویا توسعه افزار در هر ساعت از روز پاسخگوی سوالات، انتقادات و پیشنهادات شما خواهند بود و شما را در این امر راهنمایی خواهند کرد.

برای اطلاعات بیشتر با شماره های ۸۸۳۴۳۴۰۰ و ۰۳ – ۸۸۳۴۵۶۰۱ تماس حاصل فرمایید.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × پنج =