علت خاموش شدن یو پی اس چیست ؟

علت خاموش شدن یو پی اس چیست ؟
علت خاموش شدن یو پی اس چیست ؟

علت خاموش شدن یو پی اس چیست ؟

2 . فعال شدن دستگاه های غیر ضروری

اگر اتصالات و دستگاه‌ها را به‌درستی به UPS متصل نکنید، یو پی اس دستگاه‌هایی را روشن می‌کند که نیازی به روشن ندارند و روشن می‌مانند، و دستگاه های ضروری را که نیاز شدیدی به آن ها دارید را خاموش میکند. برای رفع این مشکل ، دستگاه‌های ضروری را مستقیماً به UPS وصل کنید و سایر دستگاه‌ها را به رسانه افزایشی وصل کنید، یا اگر باعث افزایش ظرفیت یو پی اس، شما نمی توانید آن را وصل کنید.

3 . خاموش شدن یو پی اس زمان جدا شدن از منبع اصلی

اگر یو پی اس شما این مشکل را دارد، ابتدا ظرفیت UPS موجود را بررسی کنید و دستگاه ها را به تناسب با ظرفیت یو پی اس وصل کنید. .

همچنین ممکن است که ظرفیت به دلیل فرسودگی و پارگی باتری UPS از تعداد زیادی دستگاه پشتیبانی نکند. برای رفع این مشکل، دستگاه‌های غیر ضروری را از UPS حذف کرده و آن را دوباره روشن کنید.

خراب شدن باتری یو پی اس

عمر باتری UPS بسته به استفاده کاربر متفاوت است. دستگاه های خاصی وجود دارند که باتری یو پی اس را تست می کنند و ولتاژ خروجی باتری را نشان می دهند. اگر دو سال یا بیشتر از خرید و استفاده شما از یو پی اس می گذرد، بهتر است باتری را تعویض کنید اما حتماً قبل از تعویض آن را تست کنید.

می توانید با ما در تماس باشید. همکاران و کارشناسان ما با کمال میل آماده هر گونه مشاوره و پاسخگویی به سوالات شما خریداران عزیز می باشند.

جهت ارتباط با کارشناسان فروش شرکت و مشاوره رایگان با شماره های درج شده در سایت در تماس باشید.

مطالب پیشنهادی