یو پی اس مناسب آیفون تصویری

یو پی اس مناسب آیفون تصویری

 

یو پی اس مناسب آیفون تصویری

یو پی اس مناسب آیفون تصویری

برق اضطراری UPS

یو پی اس به معنای منبع تغذیه بدون وقفه است. تجهیزات را فراهم می کند.به این مفهوم است که برق مورد نیاز دستگاه های متصل به آن از طریق انرژی ذخیره شده در باتری تأمین می شود که در صورت قطع برق، بدون وقفه توان بار لازم دستگاه ها را فراهم می کند.

یو پی اس با باتری کار می کند و در صورت وصل بودن برق ، برای شارژ باتری استفاده می شود و در صورت قطع برق ، آن را از مدار خارج کرده و باتری را وارد مدار می کند.

سیستم برق اضطراری در کجا استفاده می شود؟

این نوع منابع تغذیه اضطراری که معمولاً با باتری های یو پی اس تغذیه می شوند، در مناطقی مانند اتاق عمل بیمارستان ها، اتاق های کامپیوتر یا مراکز داده، سیستم های نظامی و بانک ها استفاده می شوند.

در مقابل، سیستم هایی که از ژنراتورها و ژنراتورهای دیزلی برای تولید منبع تغذیه اضطراری استفاده می کنند، در تامین برق اضطراری با تاخیر مواجه می شوند، زیرا ، موتور مکانیکی به زمان نیاز دارد تا راه اندازی شود. بنابراین، بسته به ویژگی ها و نیازهای فضای مورد استفاده، ممکن است یکی یا هر دوی این سیستم ها از ترکیبی از سیستم های برق اضطراری (UPS و ژنراتور) استفاده کنند.

مهمترین نیاز به سیستم برق اضطراری

نیاز برق برای ادارات، ساختمانهای تجاری یا مسکونی و خانوارهای شهری که از برق معمولی استفاده می کنند در روزهای اخیر دارای نوسان بوده و با خاموشی های پیش بینی نشده روبرو شده است و بسیاری از مصرف کنندگان این نوع برق در معرض آسیب به لوازم خانگی یا دستگاه های محل کار هستند.

با در نظر گرفتن این که، اکثر لوازم برقی که از برق استفاده می کنند شامل یخچال، تلویزیون، مودم خانه، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، فریزر، کولر و غیره به نوسانات برق حساس بوده راه حل اصلی این مشکلات احتمالی استفاده از سیستم ذخیره انرژی یا یو پی اس است.

بسیاری از سیستم های یو پی اس برای مصارف خانگی و اداری طراحی شده اند و عموما دارای قدرت خروجی تا حدود ۵۰۰۰ آمپر هستند. تکلیف عمده منبع تغذیه بدون وقفه (UPS) تثبیت منبع تغذیه به شبکه برق ساختمان از طریق موقعیت بین مصرف کننده برق و شبکه برق عمومی است. سیستم های برق اضطراری بعلاوه از ورود نویز و تداخل به تجهیزات جلوگیری می کند.

نکات مهم برای انتخاب یک سیستم برق اضطراری

در مجموع نکات پر اهمیت و بیشتری برای انتخاب سیستم برق اضطراری وجود دارد که باید آن ها را در نظر گرفت. عبارتند از :

دانستن این که چقدر ولتاژ و مصرف برق برای دستگاه ها نیاز است یک امر ضروری برای استفاده از یو پی اس است. برق مورد نیاز برای تجهیزاتی را که باید در زمان قطع برق روشن شوند جمع آوری کرده و بر اساس تعداد دریافتی، یو پی اس، اینورتر یا ژنراتور مناسب را برای دستگاه های خود فراهم کنید.

در کل، شما باید از یک منبع تغذیه قوی تر برای دستگاه های پرمصرف استفاده کنید. در این حالت، یو پی اس می تواند گزینه بسیار بهتری برای وسایل برقی تأمین کند.

در صورتی که می خواهید از منبع تغذیه بدون وقفه برای تجهیزات حساس مانند تلویزیون استفاده کنید، باید خاطر جمع شوید که ولتاژ خروجی منبع کنترل شده ثابت است تا تجهیزات نسوزد.

برای تجهیزات حساس، استفاده از UPS که بتواند جریان خروجی را ثابت نگه دارد، گزینه بهتری است.

 

یو پی اس مناسب آیفون تصویری

یو پی اس مناسب آیفون تصویری

جمع بندی

شرکت پویا توسعه افزار با سابقه ای چند دهه و  با جدیدترین دستگاه ها آماده خدمت رسانی به شما مشتریان عزیز می باشد.

شما مشتریان می توانید برای دریافت مشاوره و راهنمایی های لازم جهت خرید برق اضطراری (UPS) با شماره های  ۸۸۳۴۳۴۰۰ و ۰۳ – ۸۸۳۴۵۶۰۱ با ما تماس بگیرید.

جهت ارتباط با کارشناسان فروش شرکت و مشاوره رایگان با ما در تماس باشید.
یو پی اس – ups – انواع یو پی اس – یو پی اس خانگی – یو پی اس آفلاین – یو پی اس آنلاین – باتری یو پی اس – خرید یو پی اس – خرید ups – یو پی اس برای آیفون تصویری
مطالب پیشنهادی