یو پی اس مناسب برای فرودگاه

یو پی اس مناسب برای فرودگاه

یو پی اس مناسب برای فرودگاه

همانطور که می دانید برق لازمه عملکرد تمامی وسایل برقی برای انجام و انجام یک کار خاص است. اگر دستگاهی بتواند در زمان قطع برق برق مورد نیاز تمامی وسایل الکترونیکی را تامین کند و این کار را بدون وقفه انجام دهد، مطمئناً در زمان قطع برق در صنایع مختلف، شرکت ها، کارخانه ها، منازل و فروشگاه ها مشکلی پیش نخواهد آمد. در نتیجه سیستم برق اضطراری راه حل شما در صورت قطع برق است.

منبع تغذیه مناسب برای هواپیماها احتمالاً در مورد برق اضطراری شنیده اید، حتی اگر ماهیت و عملکرد آن را کاملاً درک نکرده باشید. بسته به نیاز و کاربرد هر شرکت، ساختمان یا صنعت، برق اضطراری می تواند شامل باتری ها، یو پی اس ها، پنل های خورشیدی یا ژنراتورهایی باشد که می توانند برای تامین برق، اضطراری یا جایگزین استفاده شوند. یو پی اس یک منبع تغذیه بدون وقفه است.
در تمامی قسمت های فرودگاه ها به ویژه در برج های مراقبت، قطعی برق می تواند مشکلات جدی و جبران ناپذیری ایجاد کند. بنابراین استفاده از یو پی اس در فرودگاه ها مهم و ضروری است.

مهمترین بخش های فرودگاه

فرودگاه مکانی است که برای فرود و برخاستن هواپیما استفاده می شود. معمولاً امکاناتی برای سوخت گیری و نگهداری و تعمیر هواپیما دارند. علاوه بر برج‌های مراقبت، فرودگاه‌های اصلی مجهز به برج‌های کنترل ترافیک هستند و وجود این برج‌ها در فرودگاه‌ها به ترافیک هوایی آن فرودگاه بستگی دارد. با این حال، همه فرودگاه ها مجهز به یک برج کنترل هستند، جایی که هواپیماها در هنگام بلند شدن یا روی باند فرودگاه توسط رادارها نظارت و هدایت می شوند. هدف اصلی این برج ها جلوگیری از برخورد هواپیماها با یکدیگر و یا موانع در سطح فرودگاه است. به طور کلی می توان گفت که برج های مراقبت فضایی را برای ورود هواپیماها یا هلیکوپترها به مناطق پروازی از هوا فراهم می کنند.
انواع خدمات پروازی به شرح زیر است:

1- سرویس کنترل ترافیک هوایی

2- سرویس کنترل منطقه ای

3- سرویس تقرب

4- سرویس کنترل فرودگاهی

5- سرویس اطلاعات پروازی

6- سرویس هشدار

 

یو پی اس مناسب برای فرودگاه

یو پی اس مناسب برای فرودگاه

در فرودگاه ها علاوه بر امتدادهای فوق الذکر، امتدادهای دیگری نیز وجود دارد که هر کدام به نوبه خود از اهمیت بالایی برخوردارند. به عنوان مثال می توان به موقعیت مکانی امکانات فرودگاهی اشاره کرد. در واقع می توان به مجموعه ای از امکانات و ساختمان هایی اشاره کرد که مسافران در آن منتظر سوار یا پیاده شدن هواپیما می شوند. اتاق انتظار دارای صندلی هایی برای استراحت مسافران است که می توانند در زمان انتظار استراحت کنند.
به طور معمول، نزدیک به این سالن ها، خدمات سلامتی شامل رستوران ها، کافه تریا، اتاق های سیگار و سرویس های بهداشتی عمومی است. در جاهای دیگر شاهد حضور ریل هایی خواهیم بود که وظیفه انتقال کالا به داخل یا خارج از غرفه را بر عهده دارند. گیت های بازرسی از جمله امکانات ضروری در فرودگاه ها هستند.

تاثیرات برق بر روند کار در فرودگاه ها :

قطع برق در تمامی مناطق فرودگاه ها به ویژه در برج های مراقبت می تواند مشکلات اساسی و جبران ناپذیری را ایجاد کند. به عبارت ساده تر، قطع برق اتاق های کنترل، اتاق های انتظار و غیره را تحت تاثیر قرار می دهد. مانعی برای ورود ایجاد می کند. بنابراین استفاده از یو پی اس در فرودگاه ها مهم و ضروری تلقی می شود.

مزایای استفاده از یو پی اس در فرودگاه

با توجه به مطالب ذکر شده استفاده از یو پی اس در قسمت های مختلف فرودگاه از بروز مشکلات جبران ناپذیر جلوگیری می کند. استفاده از یو پی اس در برج مراقبت از تاخیر پرواز و خسارات جانی و مالی جلوگیری می کند. استفاده از یو پی اس در سایر مناطق فرودگاه ایمنی و کارایی بیشتری را تضمین می کند.
برای استفاده در فرودگاه، یو پی اس اداری و یو پی اس صنعتی استفاده می شود.

 برای اطلاع بیشتر در ارتباط با خرید یو پی اس، خرید باتری یو پی اس، استابلایزر و مشاوره می توانید با ما در شرکت پویا توسعه افزار شماره های ۸۸۳۴۳۴۰۰ و ۰۳ – ۸۸۳۴۵۶۰۱ تماس حاصل فرمایید.

 

 

 

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 1 =