یو پی اس برای سکوهای نفتی

یو پی اس برای سکوهای نفتی

یو پی اس برای سکوهای نفتی/ پالایشگاه / پتروشیمی

یو پی اس های مورد استفاده در سکوهای نفتی مجاور بقیه یو پی اس ها در پالایشگاه های نفت استفاده می شوند.سیستم های برق اضطراری UPS با نام های تجاری که منبع انرژی الکتریکی بدون وقفه هستند.

یو پی اس هایی با برندهای معروف که منبع بی وقفه انرژی و برق هستند در زمینه های مختلف با کاربردهای بسیار بالا تولید شده اند. شاید آشنایی با یو پی اس ها و کاربردهای بسیار بالای آنها در زمینه های مختلف، این امر خیال شما را در مورد محافظت از تجهیزات گران قیمت خود در برابر خطرات احتمالی آسیب جدی راحت می کند. خوشبختانه یو پی اس ها همه جا به کمک آمده اند تا دیگر تجهیزات شما در خطر نباشد. 

در پالایشگاه های نفت از یو پی اس های مختلف در مقاطع مختلف استفاده می شود و سکوها نیز قسمتی مجزا هستند که در آن از یو پی اس های مخصوص نیز استفاده می شود.

یو پی اس های مورد استفاده برای سکوهای نفتی از برندهای معروفی هستند که با انرژی و برق بی وقفه در زمینه های مختلف و با کاربردهای بسیار بالا تولید شده اند.

قطعا یو پی اس های مورد استفاده در سازمان هایی مانند مخابرات برای سکوهای نفتی قابل استفاده نیستند.

با استفاده از یو پی اس برای سکوهای نفتی و هر صنعت دیگری، به دلیل کاربرد عالی آن، به محافظت از تجهیزات گران قیمتی که می توانند در برابر خطرات احتمالی آسیب ببینند اهمیت می دهید، آسان کرده است.

ویژگی مثبت یو پی اس ها این است که در هر مکان و موقعیتی به شما کمک می کنند تا دیگر تجهیزات شما را تهدید نکند.

کاربرد یو پی اس ها در سکوهای نفتی/ پالایشگاه/پتروشیمی

یو پی اس سکو های نفتی همان یو پی اس هایی هستند که در پالایشگاه های نفت و گاز، نقش بسیار اساسی را با کاربرد های بی نظیرشان ایفا می کنند.

پالایشگاه های نفت و گاز جز آن دسته از مراکزی هستند که امنیت و ایمنی دو موضوع بسیار حساس در آن ها می باشد. با این اوضاع قطعاً این مراکز نیازمند وسایل و تجهیزاتی هستند که ایمنی و امنیت کار و فعالیت آن ها را تضمین کنند.

پالایشگاه های نفت و گاز در موارد بسیاری مورد تهدید و خطر، دسیسه های دشمن قرار می گیرند، که اینجا یو پی اس سکو های نفتی در پالایشگاه های نفت و گاز، درصد زیادی از این خطرات احتمالی را کاهش می دهد.

به دلیل نیاز فوری این پالایشگاه ها به یو پی اس و منبع تغذیه بدون وقفه ، اهمیت زیادی پیدا کرده است. قوی ترین یو پی اس ها که همان یو پی اس های سکوهای نفتی هستند برای آنها تولید شده است.

دستگاه های مورد استفاده در این مراکز با قطع برق لحظه ای آسیب های جبران ناپذیری دیده اند، از این رو این یو پی اس ها، آنها برق بدون وقفه ای تولید می کنند که این دستگاه ها به شدت به آن نیاز دارند.

یو پی اس های مورد استفاده در این مراکز بصورت آنلاین بوده و همین نوع یو پی اس ها به دور از هرگونه صدا و نوسان و وقفه می باشد.

در پالایشگاه های نفت و گاز، یو پی اس ها در کاربردهایی مانند سیستم های اطفاء حریق و دوربین های مدار بسته نیز مورد استفاده قرار می گیرند.

استفاده از یو پی اس در سکوهای نفتی خطرات احتمالی دشمن را تا حد زیادی کاهش می دهد. یو پی اس هایی که برای سکوهای نفتی استفاده می شوند، یو پی اس های قدرتمندی هستند.

دستگاه های مورد استفاده در این صنایع در صورت قطع برق دچار آسیب های جبران ناپذیری می شوند، بنابراین استفاده از یو پی اس برای سکوهای نفتی که برق بی وقفه این دستگاه ها را تامین می کنند ضروری است که کامل و با توان بالا می تواند تامین کند.

یو پی اس دکل های نفتی از نوع یو پی اس آنلاین می باشد زیرا این نوع یو پی اس ها به دور از هرگونه صدا و وقفه در پالایشگاه های نفت و گاز می باشند، یو پی اس در مواردی مانند: سیستم ها کپسول های آتش نشانی و دوربین های مدار بسته نیز کاربرد بیشتری دارند.

موارد استفاده یو پی اس در پالایشگاه نفت و گاز

تجهیزات و مواردی که در صنعت پتروشیمی، پالایشگاه نفت و گاز نیاز دارند که به دستگاه یو پی اس مجهز شوند عبارتند از:

سیستم اطفا حریق
دوربین های مدار بسته
سیستم های کامپیوتری
درب های اتوماتیک

یو پی اس برای سکوهای نفتی

یو پی اس برای سکوهای نفتی

باتری یو پی اس سکوهای نفتی

انتخاب و خرید یو پی اس نیاز به دقت زیادی دارد، به خصوص اگر قرار باشد از این سیستم در مراکز و سازمان هایی مانند پالایشگاه های مختلف استفاده شود.

یکی از مواردی که باید هنگام تامین یو پی اس دکل های نفتی به آن توجه کنید، باتری یو پی اس است. باتری های یو پی اس مورد استفاده در این مراکز باید به گونه ای باشد که ایمنی لازم در برابر آتش سوزی را داشته باشد، بنابراین باید باتری را انتخاب کنید که پلاستیک آن نسوز باشد.

یو پی اس مورد استفاده در پتروشیمی و پالایشگاه

پالایشگاه ها و سکوهای نفتی مانند سایر صنایع باید از مناسب ترین نوع یو پی اس برای تجهیز تجهیزات خود استفاده کنند.

به نظر شما برای تجهیز دستگاه های مورد استفاده در صنعت پالایش نفت و گاز از چه نوع دستگاه یو پی اس باید استفاده کرد؟! در پاسخ به این سوال باید بگوییم که بهترین گزینه از بین سه نوع یو پی اس موجود در بازار تجهیزات پالایشگاه نفت و گاز، انتخاب نوع یو پی اس به صورت آنلاین است.

به خاطر داشته باشید که خروجی یو پی اس های آنلاین عاری از هرگونه نویز، نوسان و وقفه است.

در آخر

پالایشگاه ها و سکوهای نفتی از جمله مهمترین صنایعی هستند که برای بهره برداری مناسب و کارایی تجهیزات خود نیاز به تجهیز مداوم به برق مورد نیاز خود دارند.

قطع برق که به طور ناگهانی رخ می دهد می تواند صدمات جبران ناپذیر زیادی را به صنعت وارد کند.

بنابراین تجهیز دستگاه ها و تجهیزات مورد استفاده در پالایشگاه های نفت و گاز و پتروشیمی به سیستم یا دستگاه های یو پی اس یکی از مهم ترین کارهایی است که باید انجام شود.

برای خرید یو پی اس مناسب سکوهای نفتی پالایشگاه ها و پتروشیمی می توانید با ما در شرکت پویا توسعه افزار  با شماره های ۸۸۳۴۳۴۰۰ و ۰۳ – ۸۸۳۴۵۶۰۱ تماس بگیرید و با راهنمایی هایی که در این زمینه به شما می دهند مناسب ترین و بهترین یو پی اس مربوط به صنعت نفت و گاز را پیدا کنید.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه + 2 =